27 Ιουλίου, 2012

OΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ SKODA YETI

To SKODA CLUB ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ οδηγεί και σας παρουσιάζει τις εντυπώσεις του από το skoda yeti με την ευκαιρία του summer event που είχαμε στις 22 Ιουλίου.

Το είχαμε στην διάθεση μας τρεις μέρες, οδηγήθηκε κάτω από όλες τις συνθήκες...
και έχουμε μία συνολική άποψη επί του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν με τον γνωστό 1.2 TSI κινητήρα με 105 hp, κίνηση στους εμπρός τροχούς, 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντζών με λάστιχα continental, ραδιόφωνο swing, διζωνικό κλιματισμό, 6 αερόσακους, τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω. Μας παραχωρήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 21/7 απο τις νέες εγκαταστάσεις της skoda interauto στην λεωφόρο Μεσογείων, και αμέσως ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για την Πελοπόννησο.
Στην εθνική το skoda yeti είναι πολύ σταθερό λόγο του μεγάλου μετατρόχιου και μεταξόνιου που έχει, δεν σου θυμίζει οτι οδηγάς SUV,σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, και δεν πτοήτε σε πλευρικούς ανέμους ειδικά στην περιοχή των Μεγάρων που είναι γνωστό το φαινόμενο. Ο Θόρυβος της μηχανής δεν περνάει στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, παρά μόνο στις υψηλές στροφές του κινητήρα όπως είναι λογικό. Στην εθνική με 5η και 6η ταχύτητα στο κιβώτιο η κατανάλωση πέφτει πραγματικά σε πολύ χαμηλά επίπεδα, και είναι οικονομικό. Στο ταξίδι ο κινητήρας 1.2 TSI κινεί άνετα το yeti, και δεν πιστεύεις ότι είναι 1.2. Έχει νεύρο για προσπέραση, δύναμη και δεν κρεμάει. Σε αυτό βοηθάει και το κιβώτιο μιας και οι πρώτες τέσσερεις σχέσεις είναι κοντές, και η 5η και η 6η είναι μακρυές. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα, δεν ακούσαμε τριγμούς ή διάφορους θορύβους από τα πλαστικά του μέρη, καθ όλη την δοκιμή μας σε όλες τις συνθήκες. ο διζωνικός κλιματισμός είναι αποτελεσματικός, ψύχει την καμπίνα γρήγορα και επαρκώς και θα τολμούσαμε να πούμε ότι αποδίδει καλύτερα σε σχέση με το octavia 5. Ταξιδεύει πολύ ξεκούραστα και αθόρυβα. Στο εσωτερικό του χωράει 5 ενήλικες, είναι ψηλό, έχει πολύ καλό πορτπγκαζ, ευρύχωρο, μεγάλη εταζέρα πίσω, θήκες για μικροαντικείμενα στις πόρτες, και ευρύχωρο ντουλαπάκι. Τα καθίσματα ειδικά του οδηγού και του συνοδηγού έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, και πολλαπλές ρυθμήσεις και η θέση οδήγησης ρυθμίζεται ακριβώς στα μέτρα σου ! Οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι μεγάλοι,το ίδιο και ο εσωτερικός καθρέφτης, και έχεις πλήρη ορατότητα πίσω, δεν αφήνουν καθόλου νεκρές γωνίες.Στην πόλη κινείται υπέροχα, άνετα, και το παρκάρισμα είναι πανεύκολο χάρις το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι και την καλή ορατότητα που προσφέρει.Το ραδιόφωνο swing αλλά και η κεραία του yeti μας έκαναν εντύπωση, μιας και μέσα από τα περάσματα του ταϋγετου έπιανε κανονικά και χωρις παράσητα σταθμούς.Ο ήχος και η ακουστική του, από τα εργοστασιακά ηχεία πάρα πολύ καλος, χωρίς να παραμορφώνει ακόμα και στις ηψυλές εντάσεις. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκαναν τα φώτα του yeti σε εντελώς σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Σε ελάχιστες περιπτώσεις ανάψαμε την μεγάλη σκάλα, τους προβολείς ομίχλης ούτε λόγος, το yeti έχει πολύ καλό φωτισμό που καλύπτει όλες τις ανάγκες του οδηγού σε όλες τις συνθήκες. Τέλος ενθουσιαστήκαμε με το καντράν ! απίστευτα ωραίος φωτισμός, δεν κουράζει τα μάτια του οδηγού, πλήρης ορατότητα απο οποιαδήποτε θέση οδήγησης, και το καλύτερο...γράφει τι ταχύτητα έχεις και ποιά είναι η προτεινομενη ταχύτητα για οικονομική οδήγηση .
Την Κυριακή 22/7 πήγαμε μέσο ταϋγέτου στην Σπάρτη και απο εκεί όλοι μαζί στον Λεήμονα Λακωνίας, στην παραλία της Πούγκας για το EVENT και test drive των μελών μας. OFF-ROAD το skoda yeti κινείται αξιοπρεπώς, έχει ύψος από το έδαφος, καλή ανάρτηση και δεν περνάει πολλούς τριγμούς και κραδασμούς στην καμπίνα των επιβατών, και σε ανώμαλο έδαφος οι επιβάτες δεν τινάζονται από τα καθίσματα. Το καλύτερο βέβαια το αφήσαμε για το τέλος !!!
Ανάβαση και κατάβαση ταϋγετου. Εκεί το yeti μας άφησε άναυδους...ο κινητήρας 1.2 μας κόλησε κυριολεκτικά στο κάθισμα, δεν περημέναμε να έχει τέτοια κρατήματα, το τιμόνι ελαφρύ και ακριβές, τα φρένα ακούραστα, δεν μας πρόδωσαν, και σταματουν το yeti άμεσα και με ασφάλεια. Ειδικά στην ανάβαση ο 1.2 έδειξε την αξία του και την δύναμη του, σε σημείο που λες αποκλείεται να είναι 1.2. Στις στροφές μπαίνει "τρένο" και δεν γέρνει υπερβολικά, ίσα ίσα το αντίθετο.Την Δευτέρα 23/7 το αυτοκίνητο το επιστρέψαμε, Τα μόνα αρνητικά που διαπιστώσαμε όλοι, είναι η υπερβολική κατανάλωση ώταν το ανοίξεις, έν συγκρίση με το οctavia 1.4 TSI έχει μεγαλύτερη κατανάλωση στις υψηλές στροφές, ίσως και λόγο βάρους, και όλοι διαπιστώσαμε οτι θα έπρεπε ο κινητήρας να έχει πιο χαμηλά τις ροπές, γιατι γίνεται αισθητή η διαφορά ώταν ανοίγει το turbo. Όλα τα μέλη του skoda club Πελοποννήσου περάσαμε υπέροχα και ζήσαμε μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία σε ένα υπέροχο μαγαζί, το ΕΥΥΔΡΟΝ το οποίο ευχαριστούμε θερμα για την φιλοξενεία του, και την SKODA INTERAUTO που μας εμπιστεύτηκε το αυτοκίνητο !!!


Τα βίντεο και οι φωτογραφίες του event θα αναρτηθούν στο blog μας προσεχώς. Μία μικρή γεύση...


Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi