05 Σεπτεμβρίου, 2012


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ DSG 7 ΣΧΕΣΕΩΝ

Τα προβλήματα στα DSG κιβώτια των αυτοκινήτων της VW εμφανίστηκαν και στην Ευρώπη. Στη Κίνα, η Volkswagen αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη από τους Κινέζους καταναλωτές για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν αρκετοί από αυτούς, αυξάνοντας την εγγύηση που παρέχει στο κιβώτιο στα 10 χρόνια ή 160.000 χλμ, ενώ προχώρησε σε ανάκληση 500.000 αυτοκινήτων.......

Τα πρώτα παράπονα εμφανίστηκαν στη Γαλλία όπου αρκετοί ιδιοκτήτες Polo, Golf και Scirocco, παραπονιούνται για παράξενους θορύβους που προέρχονται από το κιβώτιο. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο 7-τάχυτο DSG με τον θόρυβο να ακούγεται κατά της αλλαγή από 4η σε 3η ταχύτητα και από 2α σε 1η. Ο ήχος είναι μεταλλικός και επαναλαμβανόμενος και εμφανίζεται και σε καινούργια αυτοκίνητα. Παρόμοια προβλήματα έχουνε αναφερθεί σε αυτοκίνητα της Seat και της Skoda που φορούν το ίδιο DSG κιβώτιο 7 σχέσεων.
Μένει να δούμε πως θα χειριστεί το θέμα αυτό η Volkswagen στη Γαλλία. Η ανάκληση στη Κίνα αφορούσε μόνο στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού προγράμματος του κιβωτίου, αλλά όπως φάνηκε δεν έλυσε το πρόβλημα. Θα ανακοινώσει επίσημη ανάκληση ή θα χαρακτηρίσει και αυτά ως “μεμονομένα” περιστατικά? (πηγή autoblog.com,Autoevolution,Indiancarsbikes)

  Εμείς δεν γνωρίζουμε και δεν έχουμε επιβεβαιώσει ότι πρόκειται για ανάκληση. Ανάκληση γίνεται όταν σε καλούν εγγράφως να πας το αυτοκίνητο σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αντικατάσταση και επισκευή για κάτι που αφορά την ασφάλεια του αυτοκινήτου και των επιβαινόντων. Όσον αναφορά τα SKODA  και ειδικά στην Ελλάδα ΔΕΝ έχει βγει ανάκληση ούτε καμπάνια. Έχει βγει οδηγία,( διαβάστε την οδηγία http://skodacampaigns.blogspot.gr/) για το λογισμικό του κιβωτίου και κάποιων παραμέτρων, όμως φαίνεται πως το πρόβλημα δεν λύνεται με την αναβάθμιση, και πλέον, κατά περίπτωση γίνεται επισκευή στο σασμάν, μιας και το ίδιο το εργοστάσιο έβγαλε σετ επισκευής συμπλεκτών DSG 7 σχέσεων. Πιο τυχεροί αυτοί που είναι στην εγγύηση, μιας και πρόκειται για μια δαπανηρή επισκευή. Μέχρι στιγμής οι αναφορές από ιδιοκτήτες που έκαναν επισκευή στο σασμάν δεν είναι αρνητικές, και φαίνεται πως το πρόβλημα λύνεται, όμως αυτό θα επιβεβαιωθεί μετά από πολλά χιλιόμετρα. Κάποιοι έκαναν λόγο ότι φταίει η λίπανση, άλλοι είπαν ότι φταίνε οι δίσκοι, τίποτα όμως δεν είναι επιβεβαιωμένο. Το μόνο σίγουρο είναι πως κατά την επισκευή αν δεν μπουν (δεν κεντραριστούν) σωστά οι δίσκοι τότε το σασμάν γίνεται χειρότερο από πριν. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που το σασμάν ξαναλύθηκε. Γι αυτό το λόγο άλλωστε χρειάζονται και ειδικά εργαλεία για την επισκευή του,να ρυθμίσουμε τις πλάκες πίεσης μέσα στο σασμάν,είναι το ποιο επίμαχο σημείο για την καλή λειτουργία του σασμάν. Πως καταλαβαίνουμε ότι έχουμε πρόβλημα...1 Με σταθερή ταχύτητα 120χλμ κάνει "βαστηγματα,κρατήματα" το σασμάν κάπως σαν φρενάρισμα. 2.Ακούμε βαρύ θόρυβο "γκουπ" στις αλλαγές των ταχυτήτων σαν να έχει κοπεί βάση μηχανής,κατά την εκκίνηση και κατά την πορεία. 3.Χάνουμε την αίσθηση του τραβήγματος κατά την επιτάχυνση. Τονίζουμε πως δεν έχει βγει κάποια καμπάνια παρα μόνο η οδηγία. Πιστεύουμε κάποια στιγμή να βγει καμπάνια για τα DSG. Εμείς αν έχουμε κάτι νεότερο και έγκυρο θα σας ενημερώσουμε.

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi