Multicollision Brake System
Σύμφωνα με έρευνες, έχει αποδειχτεί πως το ένα τέταρτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων με τραυματισμούς αφορά σε ατυχήματα πολλαπλών συγκρούσεων. Κάτι που μεταφράζεται πως μετά την αρχική σύγκρουση, ακολούθησε και δεύτερη. Η VW λοιπόν έκανε το βήμα παραπάνω και εξέλιξε το καινοτόμο αυτό σύστημα με την ονομασία Multicollision Brake System.
Αυτό που κάνει ουσιαστικά το εν λόγω σύστημα, είναι να φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, όταν έχει προηγηθεί κάποια σύγκρουση, με αυτοσκοπό να μειώσει στο ελάχιστο δυνατό την κινητική ενέργεια που έχει αναπτυχθεί. Η αρχική σύγκρουση γίνεται αντιληπτή από το σύστημα μέσω των αισθητήρων που φέρουν οι αερόσακοι. Εν συνεχεία το φρενάρισμα του οχήματος μέσω του συστήματος περιορίζεται από τη μονάδα ελέγχου ESC, με τη μέγιστη επιβράδυνση να φτάνει τα 0,6 g, νούμερο που φτάνει το επίπεδο επιβράδυνσης του Front Assist, με το οποίο διασφαλίζεται ότι ο οδηγός θα αναλάβει εκείνος τον έλεγχο του αυτοκινήτου ακόμα και σε περίπτωση αυτόματου φρεναρίσματος.
Η παράκαμψη του Multicollision Brake System, πραγματοποιείται από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή, όπως για παράδειγμα όταν ο οδηγός επιταχύνει, το σύστημα το αναγνωρίζει και απενεργοποιείται. Η απενεργοποίηση του συστήματος επιτυγχάνεται και στην περίπτωση που ο οδηγός προβεί σε εξαιρετικά δυνατό φρενάρισμα. Ουσιαστικά, το multicollision brake system φρενάρει μέχρις ότου η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 10 km/h, με την υπόλοιπη ταχύτητα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να οδηγηθεί το όχημα σε ασφαλές μέρος μετά τη διαδικασία φρεναρίσματος.
(πηγή autotriti)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου