"Απαράδεκτο service και ανεύθυνη συμπεριφορά"
Το παρόν άρθρο το βρήκαμε στην ιστοσελίδα " www.infoserres.gr " Το Skoda Club Πελοποννήσου ουδεμία ευθύνη φέρει για τα γραφόμενα στο σχετικό άρθρο. Στο site μας μπορείτε μέσω της " ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" να κάνετε τα παράπονα σας ή τις καταγγελίες σας.
Ας δούμε τι λέει το άρθρο:
<<Ο αναγνώστης μας Χαράλαμπος Αναστασιάδης, καταγγέλει πως απευθύνθηκε σε γνωστή σερραϊκή εταιρεία, για την τοποθέτηση κιτ υγραερίου στο αυτοκινητό του, με δυσάρεστες τελικά συνέπειες, για τις οποίες ακόμη τρέχει στα συνεργεία, προκειμένου να αποκαταστήσει σοβαρές βλάβες που υπέστη. Αναλυτικά η καταγγελία έχει ως εξής :
--
ΤΟΝ ΜΑΪΟ του 2011 αποφάσισα να βάλω και εγώ κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητό μου. Έπειτα από έρευνα αγοράς επέλεξα την επιχείρηση "ΡΟΥΣΤΑΝΗΣ Α.Β.Ε.Ε." στο 4ο χλμ. Σερρών - Δράμας που είναι και ο επίσημος διανομέας - επισκευαστής CITROEN - SKODA - ISUZU στο νομό Σερρών.
Καθώς επίσης και επίσημος συνεργάτης της "VIAGAS", εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγραεριοκίνησης και ανήκει στην "ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε." αποκλειστικού αντιπροσώπου και εισαγωγέα "SKODA" στην Ελλάδα.
Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ έγινε για να καταλάβετε πως επέλεξα μια εταιρεία στην οποία ίσως να πλήρωνα κάτι παραπάνω αλλά τουλάχιστον θα ήμουν ήσυχος σχετικά με την ποιότητα της δουλειάς - service - εγγύησης. Το συνολικό ποσό που πλήρωσα μετρητοίς ανήλθε στις 2.000€. Τα 1.500€ αφορούν στο κιτ υγραερίου και τα άλλα 500€ στο τακτικό service στις 130.000 χλμ. που επέλεξα να το κάνω και αυτό εκεί.
ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ της ίδιας χρονιάς αναγκάστηκα, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην χώρα μας, να φύγω - έρθω στην Γερμανία παίρνοντας φυσικά μαζί μου και το αυτοκίνητό μου. Στον έλεγχο Κ.Τ.Ε.Ο. που έπρεπε να γίνει για να πάρω γερμανικές πινακίδες εντοπίστηκαν τα εξής:
Α) Η ΒΑΣΗ που έγινε για την στήριξη για το ντεπόζιτο του υγραερίου ήταν από υλικό εντελώς ακατάλληλο (λεπτό, μη ανοξείδωτο) με αποτέλεσμα να αποτελεί απλώς διακοσμητικό στοιχείο! Συν τοις άλλοις η βάση ήταν βιδωμένη και σε κάποια σημεία πάνω στον πίσω πλαστικό προφυλακτήρα! Πράγμα απαράδεκτο αφού θα πρέπει να σταθεροποιείται μόνο σε σύνδεση με το σασί.
Β) ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ήταν πως ο σωλήνας που περνάει το υγραέριο από το ντεπόζιτο σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου και καταλήγει στον κινητήρα περνούσε από το πίσω δεξί ψαλίδι το οποίο λόγω της… κίνησής του τον είχε φθείρει! Κίνδυνος διαρροής και μη χειρότερα! Φυσικά οι κακοτεχνίες δεν σταμάτησαν εδώ αφού μετά το ψαλίδι και καθ’ όλο το υπόλοιπο μήκος του αυτοκινήτου ο σωλήνας απλώς κρεμόταν στον αέρα χωρίς να είναι σταθερός όπως της βενζίνης!
Γ) ΠΡΙΝ ΚΑΝ συμπληρωθούν 30.000χλμ υπήρξε και έντονη μυρωδιά υγραερίου στον χώρο αποσκευών καθώς και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από… διαρροή!
ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ των τεχνικών ήταν πως το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο, απορώντας πώς δεν θρηνήσαμε θύματα, με φυσικό επακόλουθο να μην μπορεί να κινηθεί στην Γερμανία μέχρι να γίνουν οι κατάλληλες διορθώσεις. Επικοινώνησα με την εταιρεία κάποιες δεκάδες φορές μέσω σταθερού τηλεφώνου, κινητού, e-mail, facebook, sms, ακόμα και αυτοπροσώπως! Μέσα στις απαντήσεις - δικαιολογίες που άκουσα κυρίως από τον φίλο μου κ. Κωνσταντίνο Ρουστάνη ήταν πως οι Γερμανοί είναι υπερβολικοί, πως το αυτοκίνητο πέρασε από… Κ.Τ.Ε.Ο. στην Ελλάδα (ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει έλεγχος… Κ.Τ.Ε.Ο. στην Ελλάδα). Φυσικά λόγω… της φιλίας μας αναγκάστηκα να ακούσω και πολλούς άλλους φθηνούς δυστυχώς και ανούσιους ισχυρισμούς σε σημείο που να αισθάνομαι και βλάκας!!!
ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ που αργότερα έγιναν… υποσχέσεις, έπειτα παρακλήσεις και στην συνέχεια επικλήσεις στην φιλία τελικά κατέληξαν σε απλή κοροϊδία κάτι που αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος! Αναγκάστηκα να πληρώσω από την τσέπη μου σχεδόν άλλα… 1.500€ για τις… διορθώσεις και να μείνω περίπου 7 μήνες χωρίς αυτοκίνητο! Από αυτά πήρα, ύστερα μόνο από δικές μου "ενοχλήσεις", το ποσό των… 150€ και για τα υπόλοιπα ακόμα περιμένω!
ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ αυτή την αντιμετώπιση στράφηκα στα κεντρικά της εταιρείας στην Αθήνα και σε επικοινωνία που είχα με τον κ. Χρήστο Αλεξανδρόπουλο με διαβεβαίωσε πως θα πρέπει να του στείλω τα σχετικά έγγραφα (τιμολόγιο, πραγματογνωμοσύνη) και έπειτα θα… προωθήσει το θέμα μου! Ο συγκεκριμένος κύριος έγινε άφαντος μετά την αποστολή όλων των εγγράφων που μου ζήτησε!
ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ την φιλία την απέδειξα αφού έκανα τόσο μεγάλη υπομονή και δεν κινήθηκα (ακόμα) νομικά. Μία κίνηση την οποία με συμβούλευσαν να κάνω οι Γερμανοί τεχνικοί έχοντας στα χέρια μου επίσημη αναφορά τους για την επικινδυνότητα της κατάστασης.
Ελπίζω ύστερα από αυτή την δημοσιοποίηση να δώσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι… υπεύθυνοι την μοναδική οριστική λύση που είναι η αποζημίωσή μου τουλάχιστον!!! Και αυτό να γίνει ΑΜΕΣΑ! Ας αποδείξουν τελικά και αυτοί πόσο φίλοι είναι!
ΑΝ ΚΑΙ δεν έχω ελπίδες για δικαίωσή μου, πιστεύω πως μέσω της δημοσιοποίησης όσοι σκοπεύουν να βάλουν κιτ υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητά τους θα είναι πιο υποψιασμένοι και προσεκτικοί στην επιλογή που θα κάνουν!
Χαράλαμπος Αναστασιάδης >>
πηγή http://www.infoserres.gr
ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΛΕΊΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΕΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ.ΜΑ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΜΟΥΔΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομος Νο1 ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΑΛΛΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΟΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ
Διαγραφή