Μήπως οι τιμές έχουν ξεφύγει λίγο ?
H Skoda ανακοίνωσε τις αντιπροσωπευτικές τιμές που θα κληθεί ένας ιδιοκτήτης να πληρώσει (το μέγιστο) για τα τακτά διαστήματα συντήρησης αναλόγως του κινητήρα και του μοντέλου φυσικά. Μετά λύπης μας είδαμε πως οι τιμές έχουν ξεφύγει, και παρόλο την
οικονομική κρίση αλλά και την ανεργία που μας μαστίζει, οι τιμές είναι απαγορευτικές. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε πως το πιο φθηνό service λάδια-φίλτρο κοστίζει 90 ευρό !!! Την στιγμή που η χώρα μας περνάει τέτοια κρίση, την στιγμή που οι περισσότεροι δεν έχουν χρήματα ούτε για βενζίνη, αντί το κόστος συντήρησης να μειώνεται αντιθέτως αυξάνεται. Και εδώ γεννιέται το μεγάλο ερώτημα...γιατί να πάω στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο, και να πληρώσω ένα κάρο λεφτά για τα Valvoline την ίδια ώρα που στο εμπόριο μπορώ να τα βρώ πολύ πιο φθηνά ! Τι παραπάνω θα μου προσφέρει το εξουσιοδοτημένο από την στιγμή που οι καλοί μηχανικοί έφυγαν λόγο υψηλού κοστολογίου και οι περισσότεροι μηχανικοί δεν πηγαίνουν ούτε στα σεμινάρια ? Γιατί να το πάω στο εξουσιοδοτημένο αφού και εκεί μας χρεώνουν το διαγνωστικό ? Είναι γεγονός πως στις περισσότερες αντιπροσωπείες οι πελάτες έχουν μειωθεί αισθητά και πολύ συνάνθρωποι μας έχουν βρεθεί άνεργοι αλλά κάποια στιγμή πρέπει όλοι να καταλάβουν πως οι παλιές εποχές πάει πέρασαν, και ο ιδιοκτήτης δεν θα κάτσει να κάνει συντήρηση στο όχημα αλλά θα κοιτάξει να μην μείνει οι οικογένεια του νηστική. Οι μισθοί έχουν μειωθεί τραγικά και κάποιος που παίρνει 580 ευρό θα χρειαστεί τον μισό μισθό του για να κάνει την συντήρηση των 30.000 χιλιομέτρων, δηλαδή για ιμάντες πόσα θα χρειαστεί ? ολόκληρο τον μισθό του ? θα παρακαλούσαμε τους υπεύθυνους να κοιτάξουν ξανά το θέμα κόστους συντήρησης, και να προσαρμόσουν τις τιμές στο σήμερα. Δεν είναι ωραίο να βλέπουμε μαγαζιά κλειστά ούτε συνανθρώπους μας άνεργους. Ελπίζουμε οι φωνές μας να ακουστούν και να γίνει εκ νέου κοστολόγηση.
δείτε και εδώ
(πηγή www.skoda.gr)
Οι τιμές 4 λίτρων συνθετικού λαδιού με προδιαγραφές 4w-30 κοστίζουν στα επώνυμα λάδια από 25-50 ευρώ κατά μέσο όρο. Αν προσθέσουμε και 35 ευρώ το μέγιστο στο φίλτρο έχουμε άθροισμα 60-85 ευρώ. Φυσικά η εταιρεία αγοράζει σε πολύ πιο προσιτές τιμές τα παραπάνω ανταλλακτικά. Η απόσταση μέχρι τα 135 ευρώ για ένα κοινό servis αλλαγής λαδιών είναι κολοσσιαία. Δυστυχώς αυτό θα εντείνει φγοκεντρικές συμπεριφορές, καθώς οι ιδιοκτήτες θα αναζητήσουν φθηνότερες λύσεις από τα service της αντιπροσωπείας, συχνά με λιγότερο αξιόπιστα αποτελέσματα. Όμως η διαφορά αξίζει το ρίσκο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Παπαδόπουλε, μην πάμε μακρυά. Πριν το καλοκαίρι του 2012, πέρσι τέτοια εποχή η Βιαμάρ είχε κάνει την εξής προσφορά που ίσχυε για όλα τα εξουσιοδοτημένα της χώρας. Η προσφορά ήταν η εξής << Αλλαγή λαδιών ημισυνθετικών 10-40,φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος και έλεγχος 20 σημείων μαζί με εργασία 95 ευρό !!! και με λάδια 5-30 συνθετικά 115 ευρό>> Αν είναι δυνατόν και τώρα μόνο λάδια 10-40 και φίλτρο λαδιού ξεκινάει από 90 ευρό. Αντί οι τιμές να πέφτουν, ανεβαίνουν και γίνονται απαγορευτικές. Και ξαναλέμε πως οι καλοί μηχανικοί που άξιζαν, έχουν φύγει και έχουν αντικατασταθεί με πιο νέους και άπειρους για λόγους κόστους της εκάστοτε εταιρίας. Ευχόμαστε να καταλάβουν το λάθος και να κάνουν ξανά κοστολόγιση, διαφορετικά τα εξουσιοδοτημένα θα έχουν πρόβλημα και πολλά θα κλείσουν
ΑπάντησηΔιαγραφή