ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ SKODA ΔΙΕΤΙΑΣ
(Όσο διαρκεί & η εγγύηση) τώρα τι γίνετε ?
Λάβαμε το παρακάτω σχόλιο από έναν φίλο και αναγνώστη του blog μας, κι έτσι μας δόθηκε η ιδέα να σχολιάσουμε τις βλάβες που έχουν παρουσιάσει τα skoda μας μετά την λήξη της εγγύησης, αλλά και το τι μπορεί να κάνει κανείς μετά την λήξη της εγγύησης. Ας διαβάσουμε το σχόλιο:
"Τώρα που τελείωσε η εγγύηση τι θα γίνει; Εύλογα αναδεικνύεται το παραπάνω ερώτημα μια που κατά τη διάρκεια της διετίας στο αυτοκίνητο χρειάστηκε να αλλαχτούν 4 μπεκ, μία τουρμπίνα και πριν μία εβδομάδα, ένας δακτύλιος στο τιμόνι όπου κόπηκαν λόγω χρήσης τα καλώδια που περιέχει και βγήκαν εκτός όλοι οι αερόσακοι και δε δούλευε η κόρνα (μου το διόρθωσαν μα την άλλη μέρα δε δούλευε ο πίσω καθαριστήρας οπότε το ξαναπήγα). Σύνολο έκτακτων μετακινήσεων στο service 10 (Δέκα) συνολικά. "Μόνο στο δικό σας συνέβηκαν αυτά μου δήλωσαν" οι κατά τ' άλλα συμπαθέστατοι κι εξυπηρετικοί άνθρωποι της Skoda. Όμως η άποψή μου για τα αυτοκίνητα της Skoda κλονίστηκε. Για ποια αξιοπιστία μιλάμε; Χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια αυτοκίνητο (32) και ειλικρινά δεν είχα ποτέ τόσα συνολικά προβλήματα. Μπορεί να βρεθούν εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλοι ιδιοκτήτες Skoda που να δηλώσουν με ειλικρίνεια ότι δεν πήγαν ΠΟΤΕ έκτακτα σε συνεργείο. Το κατανοώ, όμως εγώ καταθέτω την δική μου εμπειρία και παράλληλα ανησυχία, τι άλλο δώρο τώρα που τελείωσε και η εγγύηση θα μου προσφέρει η Skoda ? Καλό Πάσχα
η απάντηση είναι καθαρά προσωπική άποψη του συντάκτη και όχι του skoda club Πελοποννήσου.- Κύριε Πάρη θα έπρεπε να έχετε κάνει επέκταση εγγύησης για άλλα 2 χρόνια. τα περιστατικά που μας αναφέρατε ίσως είναι τυχαία αλλά πιο σοβαρό θεωρούμε αυτό με την καλωδίωση, που δεν δούλευαν οι αερόσακοι. πριν 10 χρόνια όταν αγοράσαμε την octavia κάποιοι με έπεισαν πως οι αντιπροσωπείες ήταν μόνο για να σου πέρνουν τα λεφτά. Έτσι και εγώ μετά την λήξη της εγγύησης έφυγα από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Με το σκεπτικό ότι πληρώνω πιο λίγα λεφτά, πως ο μάστορας που έφυγε από την αντιπροσωπεία και άνοιξε δικό του μαγαζί ξέρει από skoda, και με το σκεπτικό ότι έπερνα τα γνήσια ανταλλακτικά πιο φθηνά ! MEΓΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ...η τεχνογνωσία σταματάει, σιγά σιγά οι τιμές αυξάνοντε, ο μάστορας που στην αρχή σε πρόσεχε σιγά σιγά απέκτησε πελατεία και οι τιμές ανεβαίνουν..Το αστείο είναι πως οι τιμές των ανταλλακτικών που θεωρητικά είναι γνήσια, είναι πιο ακριβά απ' οτι στην αντιπροσωπεία...τρανταχτό παράδειγμα....αισθητήρας λάμδα 1.6 mpi 180 ευρώ ο γνήσιος+20 ευρό εργασία...στην αντιπροσωπεία 115 ευρώ +20 η εργασία + 2 χρόνια εγγύηση. Αστείο ? και όμως..έχω και άλλα πολλά παραδείγματα. Η προσωπική μου άποψη είναι να παραμείνεις στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο, γιατί η τεχνογνωσία δεν σταματά, βγαίνουν καμπάνιες, μπορεί να γίνει έκπτωση με έγκριση σε κάποιο ακριβό ανταλλακτικό και πάνω από όλα...έχεις 2 χρόνια εγγύηση σε ανταλλακτικό και εργασία. το πάθημα μου έγινε μάθημα. Το octavia 5 που έχω το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία, μοντέλο 2007. όποτε πάω για sevice ενημερώνετε πάντα το αρχείο, ελέγχετε για αναβαθμίσεις λογισμικού, και καμπάνιες, και έχω ένα σωστό και ενημερωμένο αυτοκίνητο. Πριν ένα χρόνο στον καθιερωμένο έλεγχο εντοπίστηκαν ρωγμές στο χρώμα στον ουρανό. Αμέσως η αντιπροσωπεία έκανε ειδική έκθεση, ενημέρωσε τα κεντρικά, ενημερώθηκε το εργοστάσιο, και με έγκριση του εργοστασίου, εντελώς δωρεάν αποκαταστάθηκε η βλάβη. Αν το πήγαινα σε εξωτερικό συνεργείο θα πλήρωνα από την τσέπη μου να το βάψω ? γιατί λοιπόν να κάτσω να ασχοληθώ με εξωτερικά συνεργεία από την στιγμή που κάνω την δουλειά μου σωστά, κάτι που πληρώνω δεν το ξαναπληρώνω και πάνω από όλα έχω μια απόδειξη στα χέρια μου ? έχω άπειρα παραδείγματα να σας πω...και ξαναλέω πως το παρών κείμενο είναι προσωπική άποψη του συντάκτη και όχι του Skoda Club Πελοποννήσου.
ΑπάντησηΔιαγραφή