09 Μαΐου, 2013

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ DSG ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ?



Εξακολουθούν τα προβλήματα με τα DSG κιβώτια του VW group, και μετά την ανάκληση 384.000 αυτοκινήτων στη Κίνα, η VW ανακοίνωσε πως ανακαλεί 6.181 αυτοκίνητα στη Σιγκαπούρη.
Η VW αναφέρει πως τα προβληματικά κιβώτια προκαλούν μικρές απώλειες δύναμης, αλλά δεν
εγκυμονούν κινδύνους ασφαλείας...( πλάκα μας κάνουν ? ) Οι ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, έχουν αναφέρει προβλήματα στη δευτέρα ταχύτητα, πατινάρισμα στο συμπλέκτη, δονήσεις και μερικές φορές διαρροές λαδιού.Τα προς ανάκληση αυτοκίνητα στη Σιγκαπούρη θα επισκευαστούν δωρεάν, με τη μονάδα mechatronic του κιβωτίου (ο εγκέφαλός του κιβωτίου δηλαδή) να αντικαθίσταται μόνο αν βρεθεί ότι είναι ελαττωματική. Τον Απρίλιο του 2012 περίπου 8.000 ιδιοκτήτες Volkswagen στην πόλη Lion κλήθηκαν να φέρουν τα αυτοκίνητά τους για μια αλλαγή λογισμικού, ενώ το 2010 η Volkswagen στη Σιγκαπούρη αντικατέστησε τη mechatronic σε περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα λόγο κακής ποιότητας του ανταλλακτικού.
Η οδηγία για την αναβάθμιση και τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν αναφέρονται στην οδηγία για τα DSG 7 σχέσεων ( διαβάστε την οδηγία ) και μάλιστα αναφέρετε ότι σε μεγάλες αποστάσεις η μηχανή "πεθαίνει" και μπορεί να σβήσει. Αυτό δεν είναι κίνδυνος ασφαλείας ? Αν πάνω σε μία προσπέραση στην εθνική, με υψηλές ταχύτητες, χάσεις ιπποδύναμη τι γίνεται ? Αν κατά την διάρκεια της προσπέρασης η έστω στο ταξίδι με ταχύτητα 120 χλμ σβήσει ο κινητήρας τι γίνεται ? δεν χάνεις τα φρένα και το τιμόνι ? Τι πρέπει να γίνει για να καταλάβουν πως τα DSG βγήκαν ελαττωματικά ? Στην Σιγκαπούρη σύμφωνα με την VW οι ιδιοκτήτες κλήθηκαν για αλλαγή λογισμικού, στην Ευρώπη γιατί όχι ? Γιατί στην Ευρώπη η αναβάθμιση γίνεται μόνο αν καταγραφούν συγκεκριμένα σφάλματα στον εγκέφαλο ? Αφού είδαν πως και με την αλλαγή στα δισκάκια (καμπάνα) δεν λύνεται το πρόβλημα τότε έπρεπε να έχει γίνει ανάκληση.
Είναι γεγονός πως η VW φοβάται μην βγάλει κακό όνομα αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει κάνει πολύ βιαστικές κινήσεις και έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Μετά το Octavia tour και τους κινητήρες MPI και 1.8 T 20VT που ομολογουμένως ήταν απροβλημάτιστοι η VW έχει προβλήματα σχεδόν σε όλους τους κινητήρες. Καμπάνιες, οδηγίες, πατέντες και γενικώς μία αναξιοπιστία που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν τελικά ο μύθος της VW είναι απλά ένας μύθος που 'επαψε να ισχύει εδώ και χρόνια. Το 'ασχημο είναι πως πολύς κόσμος χρυσοπλήρωσε το DSG και δυστυχώς δεν πρόκειται να βγάλει άκρη με τα προβλήματα. Το άσχημο είναι πως τα DSG τα βάζουν και στα νέα μοντέλα. Το θέμα είναι ότι στην Κίνα και τη Σιγκαπούρη έγινε ανάκληση...στις υπόλοιπες χώρες ? θα γίνει ? 'η θα ακουστούν πάλι αστείες δικαιολογίες ? Όσοι είστε στην εγγύηση προσπαθήστε να αλλάξετε κιβώτιο.
(πηγή paultan.org)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi