ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ
Η οικονομική κρίση, η καθίζηση στην αγορά του αυτοκινήτου και οι μηδενικές πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, φέρνουν λουκέτα στις αντιπροσωπείες. Η έλλειψη ρευστότητας που παρατηρείται αυτή τη στιγμή στην αγορά και η αδυναμία του κόσμου να προχωρήσει σε αγορά νέου αυτοκινήτου έχει δημιουργήσει ένα κλίμαεκρηκτικό στην αγορά.
Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι οι έμποροι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν όχι μόνο τις δανειακές τους υποχρεώσεις, αλλά και τα τρέχοντα έξοδα των επιχειρήσεων τους.
Τα νούμερα των πωλήσεων εξάλλου μιλάνε από μόνο τους και δυστυχώς είναι άγνωστο αν κάποιες εταιρείες αντέξουν για πολύ ακόμη και δεν κλείσουν!
"Αυτή τη στιγμή οι αντιπροσωπείες, όχι μόνο διώχνουν το προσωπικό τους, αλλά ετοιμάζονται για λουκέτο. Κορυφαία αντιπροσωπεία, πούλησε ένα αυτοκίνητο τον περασμένο μήνα, την ώρα που πριν δύο - τρία χρόνια τροφοδοτούσε την αγορά με 30-40 αυτοκίνητα", αναφέρει στο CretePlus, πρόσφατα απολυμένος υπάλληλος!
Οι περισσότερες πωλήσεις αφορούσαν εταιρικά αυτοκίνητα, πράγμα το οποίο προβληματίζει τα στελέχη της αγοράς καθώς ο συγκεκριμένος αριθμός οχημάτων πωλείται σε τιμές χονδρικής οπότε τα κέρδη των εισαγωγικών είναι ελάχιστα έως και μηδενικά.
Με τις περισσότερες εμπορικές εταιρίες να κλείνουν ή να κάνουν περικοπές, είναι αυτονόητο πως πλέον δεν θα υπάρχουν ούτε εταιρικά αυτοκίνητα.
Όσο αφορά την Skoda είναι γεγονός πως κάποιες αντιπροσωπείες έχουν κλείσει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Μόνο στην Αττική τον τελευταίο χρόνο έκλεισαν 3-4...στην Θεσσαλονίκη τα προβλήματα είναι λίγο η πολύ γνωστά, ενώ η επαρχία κάπως κρατιέται λόγο μονοπωλίου. Σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές και μεταβολές για την επίτευξη των στόχων...προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο όμως ? Σε μια προσπάθεια της η Βιαμαρ, ανακοίνωσε ενδεικτικές τιμές για την συντήρηση των οχημάτων, και τιμές για τα οχήματα άνω των 5 ετών. Η εικόνα είναι όμως απελπιστική διότι οι αντιπρόσωποι δεν ακολουθούν τις τιμές της Βιαμαρ...είναι αυτό που λέμε, "όπου σε πιάσουν" ειδικά αν ο πελάτης δεν είναι ενημερωμένος. Το κακό είναι πως αρκετοί καλοί τεχνίτες λόγο κρίσης και περικοπών, έφυγαν ή απολύθηκαν από τις αντιπροσωπείες και αντικαταστάθηκαν από πιο "φθηνά εργατικά χέρια" ΄και σε κάποιες περιπτώσεις δεν αντικαταστάθηκαν καθόλου. Oπότε για πια ποιότητα service μιλάμε ? Το κακό της ιστορίας είναι πως λόγο της κατάστασης που επικρατεί, με τους αντιπρόσωπους να μείονονται, ο τζίρος να πέφτει, πόσο αυστηροί θα είναι οι έλεγχοι ? η δεν θα γίνονται έλεγχοι στα συνεργεία ? Η αλαζονεία θα συνεχιστεί ? τα κακά συνεργεία θα διορθωθούν, η ο πελάτης θα ακούει πάλι "αν δεν σου αρέσει πάρτο και φύγε" ? Στα συνεργαζόμενα συνεργεία θα γίνετε έλεγχος ? ή θα εξακολουθήσει το μοναδικό παγκόσμιο φαινόμενο ο πωλητής να κάνει και χρέη ηλεκτρολόγου και να κάνει διάγνωση ? Δεκάδες ερωτήματα τα οποία δεν θα απαντηθούν γιατί πολύ απλά οι απαντήσεις είναι γνωστές....Πλέον γεννάτε το ερώτημα...γιατί να πάω το αυτοκίνητο μου σε αντιπροσωπεία ?
(πηγή tromaktiko)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου