OCTAVIA 5 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΥΣ
Σε κάποια octavia 5 προ face lift έχει παρουσιαστεί ένα "ράγισμα" στους αρμούς που γίνεται η ένωση του ουρανού με τις πλαϊνές κολώνες. Το "ράγισμα" αυτό παρουσιάστηκε σε αυτοκίνητο μέλους μας, και ήταν και στις δύο πλευρές. Ξεκινούσε από το μπροστινό παρ πριζ και έφτανε μέχρι πίσω.Φαινόταν σαν να έσκαγε το χρώμα. Όμως ήταν σκάσιμο εσωτερικό της κόλας αεροπορικού τύπου που χρησιμοποιείτε για την συγκόλληση του φιλέτου του ουρανού.
Το όχημα ήταν μοντέλο 1/2007. Το ίδιο "σκάσιμο" το έχουμε δει και σε άλλα octavia 5. Από αυτή τη "ρωγμή" που παρουσιάζεται και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, μπορεί να μπουν νερά, και με την πάροδο του χρόνου να αρχίσει διάβρωση. Δεν ξέρουμε αν ήταν ελαττωματική παρτίδα κόλας, ή κάποιο ελάττωμα του ρομπότ που βάζει την κόλα, όμως σίγουρα ήταν ένα πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί, και μας γέννησε ερωτηματικά για την ποιότητα κατασκευής. Το πρόβλημα πιστοποιήθηκε και από μεγάλη αντιπροσωπεία των Αθηνών, και από το κεντρικό συνεργείο της Βιαμαρ, και οι δύο εκθέσεις εστάλησαν στο εργοστάσιο,από το ειδικό τμήμα της Βιαμαρ και με οδηγία του εργοστασίου (πως ακριβώς θα επισκευαστεί) το αυτοκίνητο επιδιορθώθηκε χωρίς καμία επιβάρυνση του ιδιοκτήτη. Εδώ και ένα χρόνο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Όλα τα οχήματα της Skoda έχουν 12 χρόνια αντισκουριακή προστασία, όμως για να ισχύσει η 12 ετής εγγύηση, πρέπει η σκουριά να προέρχεται από μέσα προς τα έξω, και μία φορά τον χρόνο να γίνεται έλεγχος για τυχόν σκουριές από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και να συμπληρώνεται στο βιβλίο συντήρησης του οχήματος. Οφείλουμε να συγχαρούμε την αντιπροσωπεία (interauto) που εντόπισε, πιστοποίησε και επισκεύασε το πρόβλημα, αλλά και τα κεντρικά της Βιαμαρ για την άμεση επικοινωνία με το εργοστάσιο και την διεκπεραίωση του προβλήματος.
1η δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 6/10/2013 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου