18 Ιουλίου, 2014

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ YETI OUTDOOR 1.6 TDI

Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ

Με την ευκαιρία της καλοκαιρινής μας συνάντησης, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να παρουσιάσουμε το νέο Yeti outdoor.Το αυτοκίνητο το είχαμε στην διάθεση μας 3 μέρες, και έχουμε σχηματίσει πλήρη άποψη, και σίγουρα έχουμε να πούμε πολλά... Εξωτερικά ίσως ένα από τα πιο πετυχημένα face lift της Skoda μέχρι στιγμής. Το μπροστινό μέρος έχει αλλάξει τελείως και έχει πιο πολλές γωνίες, θα λέγαμε έχει γίνει πιο άγριο σε σχέση με το
προηγούμενο μοντέλο. Νέα φώτα εμπρός και πίσω led, οι προβολείς ομίχλης άλλαξαν θέση, και ο φωτισμός σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (το οποίο είχαμε οδηγήσει 2 φορές σε προηγούμενα event) έχει βελτιωθεί και σε αυτό βοηθάνε και τα corner lights. Η παλέτα των χρωμάτων έχει ανανεωθεί, και το ασημί χρώμα που έχουν οι καθρέφτες, οι μπάρες οροφής, τα εμπρός και πίσω σπόιλερ στους προφυλακτήρες το κάνουν άκρος γοητευτικό...
Εσωτερικά έχουμε ανανεωμένα χρώματα στις ταπετσαρίες, το νέο δερμάτινο τιμόνι της skoda, με κάποιες από τις λειτουργίες να γίνονται από το τιμόνι, clima το οποίο αποδίδει και ψύχει άμεσα την καμπίνα των επιβατών, και αναλόγως την έκδοση το κατάλληλο ηχοσύνολο. Το όχημα της δοκιμής μας είχε το colombus με navigator, κάμερα οπισθοπορείας, και εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος. Ο χώρος των αποσκευών αποσκευών προσφέρει χωρητικότητα 405/510 λίτρων, η οποία μπορεί να αυξηθεί στην εντυπωσιακή των 1760 λίτρων με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων καθώς έχει το σύστημα VarioFlex στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.Φιλοξενεί άνετα 5 άτομα στο σαλόνι του.
Στις τρεις μέρες που το είχαμε στην διάθεση μας κινηθήκαμε εντός πόλης, και την Κυριακή ταξιδέψαμε ως την Κόρινθο.
Εντός πόλης το ΥΕΤΙ κινείται άψογα, εύκολα, άνετα, δεν καταλαβαίνεις ότι οδηγάς SUV. Παρκάρεις πολύ εύκολα, δεν έχει μεγάλο μήκος και χάρις στους καθρέφτες που δεν αφήνουν νεκρές γωνίες, παρόλο που έχει μικρό πίσω παρ πριζ. Αν έχει και πίσω κάμερα (το όχημα της δοκιμής μας είχε) τότε το παρκάρισμα γίνεται παιχνίδι. Ο tdi κινητήρας σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop δίνει ρεσιτάλ οικονομίας εντός πόλης.
Εκτός πόλης, στην εθνική οδό, ταξιδεύει υπέροχα. Σταθερό, στιβαρό,ακόμα και στους πλευρικούς ανέμους,  δεν κουράζει τον οδηγό και έχει άψογη θέση οδήγησης. Τα φρένα του είναι πολύ αποτελεσματικά, και το σασμάν του σχετικά μαλακό, όπως ακριβώς το περιμέναμε.Το τιμόνι υπάκουο και στις χαμηλές και στις υψηλές ταχύτητες. Στις στροφές "μπαίνει" έχει πάρα πολύ καλά κρατήματα, και εδώ πιστεύουμε πως οι σχεδιαστές τα πήγαν περίφημα. Ο 1.6 TDI 105 είναι ιδανικός κινητήρας για αυτό το όχημα, οικονομία καυσίμου αλλά και δύναμη όταν χρειαστεί, σε κολλάει στο κάθισμα, ακόμα και όταν είναι φορτωμένο. Από οικονομία ? Αν και πιστεύαμε πως θα έχει λίγο αυξημένη κατανάλωση λόγο όγκου, το YETI ούτε σε αυτό το σημείο μας απογοήτευσε. Αντιθέτως μας άφησε άφωνους. Αν σας πούμε πόσο πετρέλαιο βάλαμε, για τις τρεις μέρες της δοκιμής, του μικρού ταξιδιού μέχρι την Κόρινθο, και το test drive που κάναμε, είμαστε σίγουροι πως θα αναθεωρήσετε πολλά.


Τα μόνα αρνητικά που διαπιστώσαμε είναι πως δεν έχει ρεζέρβα, αλλά περιέχει κιτ επισκευής σε περίπτωση που σας πιάσει λάστιχο, και τα χαμηλού προφίλ λάστιχα 205/55/16.
Πιστεύουμε ξεκάθαρα πως το ΥΕΤΙ είναι ένα αυτοκίνητο που σου κάνει όλα τα χατίρια. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να το έχεις για όλες τις χρήσεις, εντός πόλης, για ταξίδια, και για εκτός δρόμου διαδρομές. Αξίζει τον κόπο να το δείτε και να το οδηγήσετε, γιατί τα συνδυάζει όλα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Βιαμαρ αε για την ευγενική παραχώρηση του οχήματος.

δείτε τις φωτογραφίες




  

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi