ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014 ΟCTAVIA A7 G-TEC & A7 VRS ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΔΑΜΕ...
Σε εξέλιξη βρίσκεται η έκθεση αυτοκινήτων "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014" μέχρι τις 2 Νοεμβρίου. Είχαμε την τύχη και την χαρά να επισκεφθούμε το περίπτερο της Skoda και να δούμε από κοντά τα νέα μοντέλα. Στο περίπτερο μπορείτε να δείτε το Rapid sedan, με ανανεωμένη παλέτα χρωμάτων και σαλονιών, το Rapid spaceback το οποίο έχει μπει δυναμικά στην μεσαία κατηγορία, το γνωστό μας Citigo, το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης, το Roomster, αν και λογικά τώρα με την παρουσίαση της νέας Fabia θα αντικατασταθεί και αυτό.
Δεν είδαμε όπως είναι λογικό την απερχόμενη fabia, καθώς πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε η νέα Fabia, η οποία δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα, και δεν είδαμε και Superb. Στην περσινή έκθεση είχε superb αλλά με την οικονομική κρίση που βιώνουμε λογικό είναι ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει Octavia.
Τα νέα μοντέλα που μπορείτε να δείτε είναι το νέο ΥΕΤΙ, ένα αυτοκίνητο που συμπαθούμε ιδιαίτερα εμείς στο Skoda Club Πελοποννήσου (το είχαμε οδηγήσει στο Summer Event 2014), η νέα Octavia VRS TDI και φυσικά η νέα octavia A7 G-TEC με φυσικό αέριο,η οποία εξοπλίζεται με κινητήρα 1.4 TSI απόδοσης 110hp, ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη.
Η Octavia διαθέτει το στάνταρ πακέτο εξοπλισμού Green Τec που περιλαμβάνει τεχνολογίες αιχμής όπως είναι τα συστήματα Start-Stop και Aνάκτησης Ενέργειας Πέδησης κατά την επιβράδυνση, ενώ ο τούρμπο κινητήρας πληρεί τις νέες προδιαγραφές EU-6. Επιδόσεις.... η Octavia G-TEC μόνο με χρήση CNG φτάνει τα 410 χλμ. με ένα μόνο ανεφοδιασμό και με κατανάλωση στα 3,5 κιλά/100 χλμ. Με τιμή CNG στα 0,971€/κιλό το κόστος χρήσης είναι μόλις 3,4 €/100 χλμ., ενώ ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας καθώς η εκπομπή CO2 περιορίζεται στα μόλις 97 γραμ/χλμ.. Στην λειτουργία με αμόλυβδη βενζίνη η αυτονομία αγγίζει τα 920 χλμ. και συνολικά η Octavia G-TEC μπορεί να διανύσει έως και 1.330 χλμ. με ένα πλήρη ανεφοδιασμό. Οι δύο δεξαμενές CNG έχουν συνολική χωρητικότητα 97 λίτρα ή 15 κιλά υπό πίεση 200 bar, και είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών, χωρίς να επηρεάζεται η πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Και στις εκδόσεις CNG η νέα Octavia προσφέρει τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία της με την χωρητικότητα να φτάνει τα 460 λίτρα η limo, και τα 480 λίτρα η combi. Οι εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, συνδυάζονται άψογα χωρίς καμία παραχώρηση στην οδηγική συμπεριφορά της νέας Octavia και αποτελούν πρότυπο στην κατηγορία τους. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ, ενώ η Octavia G-TEC επιταχύνει σε 10,9’’ για το 0-100 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα στα 195 χλμ./ώρα.
ΟCTAVIA VRS TDI
O 2-λιτρος diesel απόδοσης 135 kW (184 ίπποι), επιτυγχάνει από 0 στα 100 χλμ./ωρα σε 8,1 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Σε σύγκριση με τη δεύτερη γενιά Octavia RS, οι νέοι κινητήρες (TSI-TDI) προσφέρουν ακόμα περισσότερη ισχύ, ενώ καταναλώνουν έως και 19% λιγότερο καύσιμο. Τα συστήματα Start-Stop και το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας (Brake Energy Regeneration) ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό καθώς όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το σύστημα Green Tec. Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή το αυτόματο κιβώτιο 6- σχέσεων διπλού συμπλέκτη τεχνολογίας DSG είναι διαθέσιμα και για τους δύο κινητήρες.
Η νέα Octavia RS εφοδιάζεται με στάνταρ σπορ ανάρτηση. Το αμάξωμα έχει επίσης χαμηλώσει κατά 12 χιλιοστά σε σχέση με την κανονική Octavia. Για την μείωση της υπερστροφής και την βελτιστοποίηση της ευστάθειας, το Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Διαφορικό (XDS), είναι ενσωματωμένο στο σύστημα Ηλεκτρονικού Ελέγχου Ευστάθειας (ESC) και ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. (το XDS χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στο Fabia II RS). Για ακόμα καλύτερο χειρισμό και μεγαλύτερη ευελιξία, το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης λειτουργεί με τρόπο τέτοιο ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να κάνει μικρότερες κινήσεις στο τιμόνι για να επιτευχθεί η ιδανική γωνία τοποθέτησης του αμαξώματος, σε κάθε τύπο στροφής. Για την εξωτερική εμφάνιση τι να πούμε...απλά ερωτεύσιμη...
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου