08 Οκτωβρίου, 2016

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ RAPID & OCTAVIA A7

(update)
Πληθαίνουν οι κάτοχοι των rapid και octavia A7 που ακούν έναν θόρυβο στο πεντάλ του συμπλέκτη την ώρα που συμπλεκτάρουν (αλλάζουν ταχύτητα σε μηχανικό κιβώτιο). Μέχρι στιγμής οι αναφορές που έχουμε στο site μας για το ίδιο πρόβλημα είναι από rapid και octavia Α7 μοντέλα του 2014. θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε μεμονωμένα τα περιστατικά αλλά είναι πάνω από 2 αυτοκίνητα. 
Το πρόβλημα έχει ως εξής...την ώρα που πατάς συμπλέκτη το πεντάλ κάνει ένα "σκάλωμα-δοντάκι", και σε άλλες περιπτώσεις κάνει θόρυβο, τρίξιμο. Κάποιοι λένε πως προέρχεται από το τρομπάκι, ή από τον πείρο του πεντάλ.Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε rapid που εμφανίστηκε το πρόβλημα, αλλάχτηκε το τρομπάκι και το ελατήριο, μειώθηκε ο θόρυβος και το "σκάλωμα - δοντάκι" αλλά το πρόβλημα δεν εξαφανίστηκε. Έπειτα αλλάχτηκε το πεντάλ και η βάση και πάλι τίποτα. Θα αλλαχτεί ξανά το τρομπάκι...Σε άλλες περιπτώσεις (rapid & octavia A7) ακούγεται μόνο τρίξιμο. Ξαναλέμε πως πρόκειται για μοντέλα 2014 (από 8/13) και όχι 2012 γιατί έχουν γίνει τροποιοιήσεις σε κάποιους κωδικούς ανταλλακτικών, σύμφωνα με τα λεγόμενα( εμείς πάντως επιφυλασσόμαστε γι αυτό..σύμφωνα με τις φωτό που θα παραθέσουμε, αλλά ας είμαστε καλοπροαίρετοι...!!!)  Μέχρι στιγμής δεν έχει βγει κάποια τεχνική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα,(για rapid & octavia...!!!) μιας και τα οχήματα είναι καινούργια και ίσως δεν έχει εντοπιστεί το πρόβλημα, ή δεν υπάρχουν ακόμα αρκετές αναφορές για αυτή την βλάβη. Θα παρακαλούσαμε τους κατόχους rapid & octavia A7 που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα να μας ενημερώσουν. Χαρακτηριστικά να σας πούμε πως στα πρώτα rapid & octavia Α7 κατασκευής 2012 δεν έχει αναφερθεί τέτοιο πρόβλημα, και έχουν διανύσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα...Η συντακτική ομάδα παρακολουθεί στενά το θέμα και θα σας ενημερώσει για νεότερα.




1η  δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 18/10/2014 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου.



13 σχόλια :

  1. Είμαι κάτοχος ενος a7 1400cc 140hp octavia το οποίο είναι καινούργιο με 3000χλμ, στις 2500χλμ αλλαξα δισκο-πλατο-ρουλεμαν άλλα κανει παλι τον ίδιο θόρυβο και τώρα υπάρχει και τρίξιμο στο πεντάλ του συμπλέκτη. Πήγα παλι στην αντιπροσωπεία άλλα λύση δεν βρήκαμε. Τι μου προτεινετε εσείς;
    Φιλικά,
    Μάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Μαριε το μονο που μπορουμε να σου προτεινουμε ειναι να συνεχισεις να πηγαινεις στην αντιπροσωπεια, γι αυτο το θεμα τουλαχιστον οσο εισαι στην εγγυηση, και αυτο γιατι πολλα αυτοκινητα εχουν παρουσιασει θεμα, οποτε ελπιζουμε αυτο να μην εχει παρουσιαστει μονο στην Ελλαδα αλλα και σε αλλες χωρες, και θα βγει τουλαχιστον μια οδηγια, μια λυση απο το εργοστασιο εφοσον υπαρχουν πολλες αναφορες γι αυτο το προβλημα. Αν εισαι στην Αθηνα θα σε συμβουλευαμε να πας στο κεντρικο συνεργειο της skoda γιατι εκει μαζευονται ολες οι αναφορες, οποτε θα το εχουν ξανασυναντησει το προβλημα και ισως, λεμε ισως λυθει το προβλημα. ! Εμεις θα σας δωσουμε 1 συμβουλη...μπορει ενα αμαξι να ειναι στην εγγυηση, αλλα ανα καποιος δεν ξερει, μην αλαζεται αδικα ανταλλακτικα και σακατευεται το αμαξι. Με "ισως" και "μπορει" και "αν" δεν λυνονται τα προβληματα. η τεχνολογια εχει αλαξει, η ο μαστορας ξερει (γιατι εχει ενημερωθει) η δεν ξερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα δεν εχουν περασει καλα καλα 3 βδομαδες απο τοτε που παρελαβα ενα skoda rapid sb 1.6tdi .Παρατηρησα λοιπον οτι οταν το αυτοκινητο εχει ζεσταθει και μονο τοτε οταν πατα το γκαζι και αρχιζει να εχει ''φορτιο'' ο κινητηρας ακουγετε ενας ηχος σαν τικ και οταν αφησεις το γκαζι ενα τακ .Το πηγα απο εκει που το πηρα αφου εχουν και συνεργειο.Τους ειπα το προβλημα εκανα και μια γυρα με τον τεχνικο να το ακουσει και καταλαβε τον ηχο που του ελεγα.Το πηρε λοιπον το ανεβασε κουναγε τον κινητηρα την εξατμιση κτλπα προσπαθοντας να αναπραφει τον ηχο και στο συνεργειο αλλα τιποτα.Μου ειπε να περιμενω να κοιταξει μηπως υπαρχει καποια ενημερωση για το συγκεκριμενο μοντελο που δεν υπηρξε το κατεβασε και μου ειπε δεν μπορει να κανει κατι αλλο.Υστερα απο δυο βδομαδες αφου ο ηχος σε εμενα δεν μοιαζει καθολου φισιολογικος επισκεφτηκα συνεργειο της βιαμαρ μετα απο ωρα και 2-3 ατομα καταλαβαν ποιον ηχο τους περιεγραφα.Μου ειπαν οτι δεν τους ακουγεται για μεταλικος ηχος ,σε ενα παρομοιο προβλημα που ειχαν με octavia ηταν ενα καλωδιο μεσα στο ταμπλο οπου εβρισκε καπου καθως επιταχυνες η επιβραδινες.Θα το παω την ερχομενη βδομαδα να αρχισουν να ''ξυλωνουν'' πραγματα και απο τον χωρο του κινητηρα και ισως απτο ταμπλο για να βρουν τι ''βρισκει'' οπως μου ειπαν.Εγω ανεφερα και τονισα οτι ο συγκεκριμενος ηχος ακουγετε μονο οταν το αυτοκινητο ειναι ζεστο.
    εχω προσπαθησει να ηχογραφησω τον συγκεκριμενο ηχο εδω http://tinyurl.com/o6cqpw9.
    Θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με αν το προβλημα μου ειναι το ειδιο με αυτο που αναφερεται εσεις παραπανω .
    επαναλαμβανω ο ηχος ακουγεται μονο οταν το αυτοκινητο ειναι ζεστο (το λαδι τουλαχιστον 90βαθμους) μονο οταν ο κινητηρας εχει ''φορτιο'' να κινησει κατα την επιταχυνση και την επιβραδυνση με το πατημα και το αφημα του γκαζιου.Εαν η αλαγη τον ταχυτητων ειναι ομαλη η επιταχυνση τοτε δεν ακουγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε καλορίζικο το rapid και ευχόμαστε καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Είναι γεγονός πως οι θόρυθοι είναι το πιο ενευριστικό πράγμα, και για τον οδηγό και για τον τεχνικό που παλεύει στα τυφλά να τον εντοπίσει. Έχεις εντοπίσει από πιο σημείο του οχήματος προέρχεται ο θόρυβος? πχ ταμπλό ή κινητήρα ? Φιλική συμβουλή για να βρεις λύση αλλά και να εντοπίσουν οι τεχνικοί πιο εύκολα τον θόρυβο.Όταν το πας, ζήτησε να το κάνετε βόλτα να ακούσετε το θόρυβο, όχι από περιγραφές, αλλά καλύτερο είναι κάποιος τεχνικός να ακούσει τον θόρυβο την ώρα που το κάνει, για να βγάλετε συμπέρασμα και να βρεθεί τι χυπάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ηχος ακουγεται απο τον χωρο του κινητηρα και περνα μεσα στην καμπινα απο τους αεραγωγους.Το εκανα βολτα με τεχνικο και καταλαβε ποιον ηχο περιεγραφα, μου ειπε δεν μου ακουγεται ''μεταλικος''.Οπως ειπα και πριν αυτο το κανει μονο οταν ειναι ζεστο και αυτο εινια που με κανει να πιστευεω οτι προκοιται για καποιο μηχανικο μερος.Το πρωτο που μου περασε απτο μυαλο ηταν συμπλεκτης η σασμαν και γιαυτο αναρωτιεμαι αν σχετιζεται με το παραπανω

      Διαγραφή
    2. ειπες δεν ειναι μεταλικος θορυβος..πστευω (μπορει να ειναι και χαζο αυτο που λεω, αλλα υποθεσεις μονο μπορουμε να κανουμε αυτη τη στιγμη) οτι ειναι κατι μεσα στο ταμπλο και να συντονιζει, κανα καλυματου καταλυτη το ξεχναμε, Μηπως ειναι καμια βαση, εχει στραβωπιασει...η καποιο καουτσουκ κανει θορυβο την ωρα πουαπο την επιταχυνση ο κινητηρας κανει προς τα πισω, και στα φρενα πιεζεται προς τα εμπρος..υποθεσεις ειναι ολα βεβαια..παντως κρατησε μας ενημερους,η εδω η στο forum του club

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω το φίλο ποιο πανω που έγραψε για το θόρυβο που ακούγετε στην καμπίνα του rapid έχει βρει από που προέρχεται??? Διότι και στο δικό μου εδώ το ίδιο περιστατικό

      Διαγραφή
  5. Είμαι κι εγώ κάτοχος skoda rapid diesel 1,6tdi 90hp από τις 3000χλμ κάνει τον ίδιο θόρυβο όταν πατάω το πεντάλ του συμπλέκτη. Στην αντιπροσωπείοα από όπου το αγόρασα μου είπαν πως είναι θέμα λίπανσης και θα το δουν στην επίσκεψη των 15.οοοχλμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω το RAPID 1600 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ 2013 μοντελο δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα εχω κανει 90.000 χιλ χιλιομετρα τωρα που πηγα για servis κανανε μια αναβαθμιση στη μηχαωη λεει για τα καυσαερια και απο τοτε οταν το σβηνω παει να παρει αναποδα στροφες σαν αβανς γνωριζει καποιος κατι ?πηγα παλι στο συνεργειο ενταξει ειναι λενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Kosmocar και αναφέρετε το πρόβλημα, να δείτε τι συμβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ RAPID1600 105HP
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΡΙΞΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.ΑΝ ΞΈΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΧΩ ΤΟ RAPID 1600 105HP ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΩ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΑΝ ΑΒΑΝΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi