FABIA GT
Οι χαμηλές πωλήσεις της προηγούμενης Fabia RS υποχρέωσαν τα στελέχη της Skoda να απορρίψουν κάθε σκέψη λανσαρίσματος και της νέας γενιάς σε έκδοση RS. Εκτός από τις χαμηλές πωλήσεις ρόλο έπαιξε και η αστοχία του κινητήρα, αλλά και τα προβλήματα με το DSG. Θα δούμε όμως πιο δυναμικές εκδόσειςτης νέας Fabia, όπως την Monte Carlo.
Η Fabia RS με τον 1.4 TSI και τα 180 PS απέσπασε μόλις το 1% της αγοράς της, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Octavia RS ήταν κοντά στο 8%. Έτσι στη Μλάντα Μπόλεσλαβ αποφάσισαν να μην ξοδέψουν χρόνο και χρήματα για την εξέλιξη μοντέλου RS. Ποια θα είναι λοιπόν η πιο ισχυρή Fabia; Η λογική λέει ότι θα δούμε έκδοση GT, στα πρότυπα του Polo Blue GT.
Ο κινητήρας θα είναι ο 1.4 TSI τεχνολογίας ACT, που απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους για εξοικονόμηση καυσίμου σε συνθήκες περιορισμένου φορτίου. Η ισχύς του είναι 150 PS και η ροπή 25,5 kgm από τις 1.500 έως τις 3.000 rpm. Με αυτό το μοτέρ κάτω από το καπό της, η Fabia GT θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h κοντά στα 8 sec και θα ξεπερνά σε τελική κατά πολύ τα 200 km/h.
Θα υπάρχουν δύο επιλογές κιβωτίων: 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο DSG με 7 σχέσεις, ενώ η μέση κατανάλωση θα είναι κάτω από 5 lt/100 km. Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της Fabia, ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει την ανάρτηση Sport Select, η οποία ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα αμορτισέρ σε δύο θέσεις, μεγαλύτερους τροχούς, πίσω αεροτομή και διαχύτη, διπλή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και sport εσωτερικό.
(πηγή πρώτο θέμα)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου