Ραγδαίες εξελίξεις στο #DieselgateΈρευνα Και Στην Ελλάδα Για Το Σκάνδαλο Ρύπων Της Volkswagen!
Σαρωτικές είναι οι εξελίξεις μετά από την αποκάλυψη ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Volkswagen χρησιμοποιεί ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για να ξεγελά σκοπίμως τα περιβαλλοντικά τεστ για τις εκπομπές ρύπων. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακαλεί περισσότερα από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα, σταμάτησε ήδη να πουλά τα 2.0 Tdi στις ΗΠΑ (είναι το 25% των πωλήσεών της) καιυποχρεώνεται να πληρώσει πρόστιμο ύψους περίπου 18 ως και 20 δις δολαρίων, η μετοχή της καταρρέει και αυτή, είναι μόνο η αρχή. Γιατί το σκάνδαλο, επεκτείνεται τώρα και στην Ευρώπη, φτάνοντας μέχρι και τη δική μας γωνιά.
Ήδη, η γερμανική κυβέρνηση αλλά και η Κομισιόν, ζητούν περισσότερα στοιχεία από τους Αμερικανούς για να ξεκινήσουν σχετική έρευνα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ ζητούν από τη VW "αποδείξεις ότι δεν χρησιμοποίησε την ίδια τακτική εξαπάτησης για τους ρύπους και στην Ευρώπη".
Οι ευρωπαϊκές Αρχές ξεκινούν έρευνα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, ανάμεσά τους και την Ελλάδα, φυσικά, ώστε να διαπιστώσουν αν η VW χρησιμοποίησε το ίδιο κόλπο για να πουλήσει αυτοκίνητα με πλαστά στοιχεία. Παρότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να καταδεικνύει ότι η VW χρησιμοποίησε αυτή την τακτική και στη χώρα μας, υπενθυμίζουμε πως η Ελλάδα εισπράττει τέλη κυκλοφορίας, τα οποία υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων κάθε μοντέλου.
Η εκπρόσωπος της Κομισιόν, Lucia Caudet, λέει ότι οι ευρωπαϊκές αρχές βρίσκονται σε επαφή με τη Volkswagen, καθώς και με τις αρμόδιες Αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών για το σκάνδαλο των ρύπων. "Είναι πρώιμο να σχολιάσουμε αν είναι απαραίτητο να ληφθούν στην Ευρώπη ειδικά άμεσα μέτρα επιτήρησης και αν τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη από τη Volkswagen έχουν επηρεαστεί", σημείωσε η κ. Caudet και συνέχισε: "Παίρνουμε το θέμα πολύ σοβαρά και θα σας ενημερώσουμε για όποιες εξελίξεις προκύψουν".
Ότι ότι στη Γερμανία πέφτει στα μαλακά: Η γερμανική κυβέρνηση ζητά "αποδείξεις" ότι δεν ξεγελάστηκαν οι αρχές της χώρας από τη VW. "Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρεπει να συνεργαστούν στενά με τις περιβαλλοντικές υπηρεσίες ώστε να ξεκαθαρίσουν αυτό το θέμα πέρα από κάθε αμφιβολία", δήλωσε ο εκπρόσωπος του γερμανικού Υπουργείου Περιβαλλοντος Andreas Kübler και συνέχισε: "Αναμένουμε αξιόπιστες πληροφορίες από τους κατασκευαστές ώστε η Motor Vehicle Agency, που είναι η αρόδια υπηρεσία να μπορέσει να προσδιορίσει έαν παρόμοιες περιπτώσεις χειραγώγησης έλαβαν μέρος στη Γερμανία, ή την Ευρώπη".
Το σκάνδαλο επεκτείνεται και στις καταναλώσεις, καθώς οι Αμερικανοί ετοιμάζονται να μετρήσουν τα στοιχεία και γι' αυτές, αφού υπάρχουν ενδείξεις σκόπιμης παραποίησης με το ειδικό λογισμικό. Δηλαδή ότι εμφανίζονταν να καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο από όσο καίνε πραγματικά...
Η VW αναγκάστηκε να σταματήσει τις πωλήσεις όλων των 2.0-λιτρων TDI μοντέλων της στις Η.Π.Α (Passat, Jetta, Golf, Beetle και Audi A3) και έχει σταματήσει και τις διαφημίσεις των “clean diesel TDI” από το YouTube και από τη τηλεόραση. Και φυσικά, ήδη υπάρχουν φωνές που αναφέρουν πως ο CEO της VW, Martin Winterkorn, πρέπει να παραιτηθεί επειδή έπρεπε να γνωρίζει τι έκανε το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, ή αν δεν γνώριζε, τότε θα πρέπει να απολύσει τον επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.
(πηγή:www.topspeed.gr)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου