VW: «βουτιά» στην ευρωπαϊκή αγορά, ανεβαίνει η Skoda
H Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχασε μερίδιο αγοράς στην Ευρωπαϊκή αγορά για έκτο συνεχόμενο μήνα. Το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της έστειλε τους αγοραστές στην αγκαλιά της Fiat Chrysler, της Mercedes – Benz και της Ford.
Το Bloomberg αναφέρει ότι το μερίδιο αγοράς της Volkswagen στις πωλήσεις καινούργιων
αυτοκίνητων μειώθηκε τον Φεβρουάριο στο 24% από 25,4% πριν από ένα έτος, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA). Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν 14% σε 1,09 εκατ. οχήματα, ενώ οι πωλήσεις στο πρώτο δίμηνο του έτους αυξήθηκαν 10% σε 2,19 εκατ. αυτοκίνητα.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του ομίλου της Volkswagen αυξήθηκαν 7,7%, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων της Seat και της χαμηλότερης από τον μέσο όρο αύξηση των πωλήσεων αναφορικά με τις μάρκες της VW και της Porsche. Πάνω από 14% ήταν η αύξηση των πωλήσεων για τις μάρκες Audi και Skoda. H γερμανική εταιρεία παρουσιάζεται ευχαριστημένη από την περιορισμένη επίπτωση που είχε το σκάνδαλο.
Εκπρόσωπος της την περασμένη εβδομάδα είπε πως οι πελάτες παραμένουν «πιστοί σε εμάς σε μία δύσκολη περίοδο». Η εταιρεία ωστόσο ανακαλεί 8,5 εκατ. πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην Ευρώπη για να επισκευάσει τις μηχανές τους που είχαν σχεδιασθεί για να παραποιούν τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπών ρύπων.
Ωστόσο η Skoda σήμερα ανακοίνωσε τις πωλήσεις της για το 2015, οι οποίες μάλιστα ήταν ανεβασμένες σε σχέση με το 2014. Η ŠKODA πέτυχε νέο ρεκόρ, τόσο από άποψη των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων όσο και των οικονομικών αποτελεσμάτων.Οι παραδόσεις αυξήθηκαν 1,8% σε 1.055.500 οχήματα (2014: 1.037.200). Η ŠKODA πέτυχε επίσης έσοδα ρεκόρ, αύξηση πωλήσεων 6,2% υψηλότερα κατά € 12.500 εκατομμύρια (2014: € 11.8 δισεκατομμύρια)? Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 12,0% στα € 915.000.000 (2014: € 817.000.000). Η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει περαιτέρω αύξηση το 2016. Τα μελλοντικά μοντέλα SUV της Skoda θα διαδραματίσον καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της ανάπτυξης.
Ο CEO της ŠKODA Bernhard Maier δήλωσε: "Αυτό δείχνει ότι ŠKODA έχει επιτύχει ένα νέο επίπεδο απόδοσης. Η επιτυχία μας είναι βιώσιμη. Η αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, h ŠKODA θα συνεχίσει να οδηγεί την ανάπτυξη της εταιρείας το 2016, ενώ επενδύουν στο μέλλον της μάρκας, στο πλαίσιο της στρατηγικής 2025. Αυτό θα περιλαμβάνει συγκεκριμένες εναλλακτικές έννοιες της αυτοκινητοβιομηχανίας, η ψηφιοποίηση της ατομικής μετακίνησης με νέες προσφορές για τους πελάτες μας, και την επέκταση της γκάμας μοντέλων SUV μας ». Μεταξύ άλλων, η ŠKODA θα ξεκινήσει ένα νέο, μεγάλο SUV το φθινόπωρο, ενισχύοντας έτσι την εμπορική θέση της μάρκας.
(ΠΗΓΗ: ΑΠΕ- ΜΠΕ,Ert.gr.skodamediaportal)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου