02 Μαΐου, 2016

NEA OCTAVIA III A7 1.6 MPI


Κι όμως η Octavia A7 βγαίνει και με τον ανανεωμένο βενζινοκινητήρα 1,6 mpi.
Έχουμε καλά νέα για εκείνους που θέλουν να αγοράσουν τα νέα Octavia, Yeti και Golf, αλλά είναι φοβισμένοι με τους κινητήρες  TSI. Φέτος κατασκευάστηκε από την VW μια νέα έκδοση κινητήρα βενζίνης 1.6 CWVA. Πλέον στην Λευκορωσία μπορείς να αγοράσεις τα Skoda Octavia και VW Golf με τον νέο κινητήρα 1.6 ΜΡΙ  και μάλιστα σε πολύ λογική τιμή.

Σύμφωνα με τα στοιχειά ο κινητήρας CWVA είναι διαθέσιμος σε μερικά μονό μοντέλα του VWgroup (Skoda Octavia ,VW Golf) για όλες τις αγορές παγκοσμίως εκτός της Ευρώπης. Στην Λευκορωσία πλέον ο κινητήρας είναι διαθέσιμος σε Octavia και Golf. Το επόμενος έτος ο 1.6ΜΡΙ θα το τοποθετηθεί και σε Skoda Yeti.
Τον νέο 1.6 ΜΡΙ CWVA δεν πρέπει να τον συγκρίνουμε τον 1.6 ΜΡΙ SFNA. Mιλάμε για 2 διαφορετικούς κινητήρες. Ο ΕΑ 211 αντικαθιστά τον ΕΑ 111.
Για αρχή ας καταλάβουμε τις γραμμές κινητήρων του VWgroup.
Οι νέοι κινητήρες της σειράς EA211 (περιλαμβάνει CWVA) αντικαθιστούν  τον EA111. Ο τελευταίος που κατασκευάστηκε ήταν το 2005, σε μια σειρά κινητήρων περιλαμβάνουν τόσο ατμοσφαιρικές όσο και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις. Οι πιο διαδεδομένοι κινητήρες από αυτούς ήταν 1.2 και 1.4 TSI.

Η νέα πλατφόρμα MQB της VAG είναι ένα νέο προϊόν που  συνεπάγεται με την νέα γκάμα των κινητήρων και κινητήρων βενζίνης (Modulare Ottomotoren Baukasten), χρησιμοποιώντας νέα εξαρτήματα  και μονάδες  για να δημιουργήσουν μηχανές που επιτρέπουν μεγαλύτερες αποδόσεις. Με απλά λόγια, αυτή η λύση απλοποιεί το σχεδιασμό και την παραγωγή –  Έτσι μειώνεται το κόστος παράγωγης  και εξοικονομούνται χρήματα για τον σχεδιασμό νέων οχημάτων.
Ο όγκος κινητήρων EA211 είναι ο ίδιος, αλλά το "σίδερο" είναι τώρα εντελώς διαφορετικό. Η  μηχανή δομικά διαφορετική από το παλιό EA111. Έτσι πήραν 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, έγινε πιο μικρή και έχασε βάρος. Ο κινητήρας έγινε ελαφρύτερος κατά περίπου  30%.  Turbo  (εάν υπάρχει) είναι ενσωματωμένο στην πολλαπλή εξαγωγής της κυλινδροκεφαλής.
Αυτό είναι ένα χύτευτο  κύκλωμα ψύξης που έχει λύσει πολλά προβλήματα ταυτόχρονα: να επιταχύνει την θέρμανση του καταλύτη (με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι  εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα), την καμπίνα επιβατών κατά τη διάρκεια της εκκίνησης με ψυχρό κινητήρα, και στη συνέχεια, ψύξη των καυσαερίων σε πλήρες φορτίο και να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του υπερσυμπιεστή. Παρεμπιπτόντως, ο καταλυτικός μετατροπέας βρίσκεται αμέσως πίσω από το στροβιλοσυμπιεστή, ο οποίος μειώνει περαιτέρω τον χρόνο που ζεσταίνεται. Η θερμοκρασιακή ζώνη λειτουργίας των κινητήρων EA211 ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Παρά το γεγονός ότι οι  σχεδιαστές έδωσαν έμφαση  για να μειωθούν  η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO  αλλά και  η ταχεία θέρμανση των μερών κινητήρα και την αύξηση της απόδοσης  του.
Τώρα κατασκευάζεται μονό ένας τύπος μπλοκ κυλίνδρων από αλουμίνιο  με χιτώνια από χυτοσίδηρο.(ο προηγούμενος κινητήρας 1.4 είχε μπλοκ κυλίνδρων από χυτοσίδηρο) Η πλατφόρμα MQB απαιτεί στον χώρο της μηχανής  την ίδια διάταξη των κινητήρων κατά την ίδια γωνία 12 μοιρών, αποκτώντας ωστόσο μια  μικρότερη εμπρός προεξοχή  βελτιώνοντας  την εσωτερική διαρρύθμιση.
Όλοι οι κινητήρες δεν έχουν πλέον  καδένα χρονισμού ενώ εκτελείται τώρα μόνο από  οδοντωτό ιμάντα και χωρίς απαιτήσεις συντήρησης. Μια άλλη  καινοτομία είναι  στο σύστημα ψύξης του διπλού κυκλώματος. Intercooler (ψυγείου αέρα υπερπλήρωσης) χρησιμοποιείται για  αποβάλει  στο περιβάλλον ,  την εκπεμπόμενη θερμότητα του ψυκτικού υγρού. Σε αυτήν την περίπτωση ο κόμβος είναι ενσωματωμένο στην πολλαπλή εισαγωγής. Και για την Ευρώπη και ορισμένες άλλες αγορές, είναι δυνατόν να απενεργοποιήσετε τος δύο κυλίνδρους κατά την οδήγηση με μερικό φορτίο στο 1400-4000 στροφές / λεπτό
Η Volkswagen έχει προσπαθήσει να επιλύσει μια σειρά προβλημάτων που συνδέονται με τα "παλιά" TSΙ.  Αργο ζέσταμα στο κρύο ( ο κατασκευαστής προηγουμένως έπρεπε να χρησιμοποιήσει ένα επιπλέον  θερμαστή ) και δεν ήταν απολύτως επιτυχής για το αυτοκίνητο ο σχεδιασμός της καδένας του παρελθόντος καθώς και η μειωμένη θερμική φόρτωση του υπερσυμπιεστή.
Ας εξετάσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου 1.6 ΜΡΙ  CWVA
Engine code CWVA
Standards EU-5 emission
Displacement, cu. see 1598
Power, kW (hp) / rpm 81 (110) / 5500-5800
Maximum torque Nm / rpm 155/3800
Το μήκος της διαδρομής του εμβόλου, 86,9 χιλιοστά αναλογία συμπίεσης 10.5 MPI σύστημα παρασκευής μίγματος Ο αριθμός οκτανίου του καυσίμου (τουλάχιστον) 95 (91 επιτρέπεται) Αριθμός κυλίνδρων / βαλβίδες ανά κύλινδρο 4/4 Ο νέος κινητήρας 1.6 MPI έχει σχεδιαστεί για αγορές όπου ορισμένοι πελάτες κάνουν διακρίσεις σε βάρος των μικρών κινητήρων turbo αλλά στα κιβώτια DSG, για τις χώρες όπου η ποιότητα του καυσίμου είναι αμφισβητήσιμη, καθώς και οι συνθήκες λειτουργίας είναι πιο ευνοϊκές. Και πάλι, λιγότερα εξαρτήματα - Ανθεκτικός σχεδιασμός  φθηνότερο αυτοκίνητο (αλλά διαφορετικούς  τελωνειακούς δασμούς, για  τον εκτελωνισμό του 1,6 ισχύουν  παρόμοια χαρακτηριστικά με τον  1.2 TSI).
Τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα είναι οι εξής: 110 hp και 155 Nm, Χωρητικότητα - 1598 κυβικά εκατοστά, η σχέση συμπίεσης - 10.5: 1, stroke- 86,9 χιλιοστά. Είναι προσαρμοσμένο  με τα χαρακτηρίστηκα  Euro 5 . Κιβώτια: μηχανικό με 5-σχεσεων  ή 6-σχεσεων 09G αυτόματο κιβώτιο εταιρεία Aisin
Σε γενικές γραμμές, ο νέος 1.6 MPI δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια παραλλαγή των ατμοσφαιρικών κινητήρων της σειράς TSI EA211. Σε αυτή τη γραμμή, γνωρίζουμε τα πάντα όπως έχει τυποποιηθεί ως το σχεδιαστή "Lego". Αλλά σε σύγκριση με την EA211 κινητήρα turbo, ο CWVA έχει διαφορετικούς κυλίνδρους και έμβολα μεγαλύτερης διαμέτρου, έλλειψη υπερσυμπιεστή και ψυχρού αέρα εισαγωγής (intercooler), έλλειψη αντλίας καυσίμου υψηλής πίεσης, κυλινδροκεφαλή  και πολλαπλή εισαγωγής που προσαρμόζεται για ισομερή ψεκασμό καυσίμου. Επιπλέον  το  περίβλημα του  φίλτρου αέρα, που βρίσκεται πάνω από την κεφαλή του κυλίνδρου προσφέρει ένα μεγαλύτερο βαθμό συμπίεσης. Διαφορετική μηχανή με άλλες λεπτομέρειες και παραμέτρους. Ωστόσο  η κύρια σχεδιαστική γραμμή του κινητήρα EA211 είναι ίδια αλλά μεγαλύτερη  από τους 1.2 και 1.4 TSI.
Κάτω από το καπό της Skoda Octavia και Volkswagen Golf VII με τον κινητήρα 1.6 MPI όλα ειναι ίδια, με μικρές διαφορές. Για παράδειγμα, το Golf έχει πρόσθετη μόνωση θορύβου  το οποίο δεν βρίσκεται στο Octavia. Δύναται πρόσβαση σε όλα τους χώρους  κινητήρα  να είναι πολύ συμπαγής. Όλα αυτά διευκολύνουν τη συντήρηση και επισκευή
Το φίλτρο αέρα βρίσκεται πάνω από την κεφαλή του κυλίνδρου. Η δράση αυτή απελευθερώνει χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 51 Ah. ικανή για την εκκίνηση του συστήματος start / stop.
O ιμαντας  τεντώνεται αυτόματα, όπως αναφέρεται στην τεχνική τεκμηρίωση, μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων, όπως, για παράδειγμα, ενίσχυση με ίνες υάλου, η ζωή του  αντιστοιχεί στην περίοδο της ζωής  στο σύνολο του οχήματος. Ωστόσο, στη Λευκορωσία ο κανονισμός αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού εκεί έχει άλλες προδιαγραφές.
Παρεμπιπτόντως, αυτοί οι οδοντωτοί ιμάντες αναπτύχθηκαν αρχικά για κινητήρες ντίζελ κίνησης με που πρέπει να αντέχουν υψηλά φορτία. για να επιβιώσουν  στις  μεγάλες διαδρομές;
Το μπλοκ κυλίνδρων από χυτό αλουμίνιο, με χιτώνια από χυτοσίδηρο (προηγούμενο 1.4 TSI κινητήρες έχουν μπλοκ κυλίνδρων από χυτοσίδηρο). Ο EA211 βασική παράμετρος  του από την οποία τον διακρίνει από τα αλλά μπλοκ κυλίνδρων τετρακύλινδρων κινητήρων  η διάμετρος του κυλίνδρου. 1.2 στην περίπτωση του κινητήρα είναι ίση με 71,0 mm 1,4  74,5 mm, που 1,6 76,5 mm. Εκτεταμένη επισκευή του κινητήρα περιλαμβάνει την αντικατάσταση του μικρού μπλοκ.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο μηχανισμός στροφάλου των νέων κινητήρων έχουν σχεδιαστεί ώστε  να εξασφαλίζουν τη μείωση των κινούμενων μερών με λιγότερη τριβή.
Στους κινητήρες  MPI υπόκεινται σε λιγότερο πίεση, χρησιμοποιείται σειρά στροφάλων , και στους TSI κινητήρες - σφυρήλατοι στροφαλοφόροι άξονες. Για την περαιτέρω μείωση του βάρους στα μάγουλα ο στροφαλοφόρος διαθέτει μια διάτρητη κοιλότητα. Ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι με αυτά τα μέτρα θα  μειωθεί η δύναμη  αδράνειας των κινούμενων μερών και έτσι να μειωθεί το φορτίο επί των εδράνων του στροφαλοφόρου.
Στους νέους κινητήρες οι μηχανικοί προσπαθούν να μειώσουν το βάρος από όπου είναι δυνατόν ακόμα και από το SHPG
Κατά το σχεδιασμό της κυλινδροκεφαλής εστιάζουν στο μπλοκ  αλουμινίου που κατά κύριο λόγο της αυξημένη χρήση της ενέργειας των καυσαερίων επιταχύνει την άνοδο της θερμοκρασιας στον κινητήρα.. Χαρακτηριστικά  - 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, εγκάρσια ροή του ψυκτικού μέσου, ολοκληρωμένη πολλαπλή εξαγωγής, ακόμα και με  χρήση εναλλακτικών καυσίμων (στη γραμμή EA211, υπενθυμίζουμε, οι μηχανές προσαρμοσμένες να λειτουργούν με φυσικό αέριο). Η πολλαπλή εξαγωγής ενσωματώνεται στην κυλινδροκεφαλή, μεταξύ άλλων, παρέχει μια ακόμη ταχύτερη εκκίνηση και έλεγχο από τον αισθητήρα λάμδα

 Όλοι οι κινητήρες EA21 χρησιμοποιούν σύστημα ψύξης διπλού κυκλώματος . Στην ίδια θερμοκρασία του ψυκτικού μέσου, που κυκλοφορεί στο μπλοκ των κυλίνδρων και διαφορετικής της κυλινδροκεφαλής. Ο έλεγχος της θερμοκρασίας πραγματοποιείται μέσω δύο θερμοστατών, ενωμένων σε ένα σώμα.

Οι μηχανικοί του VAG υποστηρίζουν ότι το σύστημα αυτό έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Το μπλοκ κυλίνδρων θερμαίνεται γρηγορότερα, η απώλεια μειώνεται από την τριβή στο μηχανισμό στροφάλου λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών στο μπλοκ του κινητήρα. Βελτιωμένη ψύξη των θαλάμων καύσης λόγω χαμηλότερης  θερμοκρασίας στην κυλινδροκεφαλή. Αυτή η βελτιωμένη πλήρωση κυλίνδρων, μειωμένη τάση για σπασίματα. Στον MPI ο θερμοστάτης  του κινητήρα για την κυλινδροκεφαλή ανοίγει καθώς η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού φτάνει  τους  80 ° C. ενώ δεύτερος θερμοστάτης (ανά κύλινδρο) ανοίγει όταν φτάσει τους 105 ° C.
Το κάρτερ λαδιού του 1.6 ΜΡΙ αποτελείται από 2 μέρη. Το άνω τμήμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ενώ το κάτω τμήμα από  λεπτό  χάλυβα. Το επάνω τμήμα του Κάρτερ λαδιού είναι το πιο ευάλωτο που βρίσκεται η αντλία λαδιού και το φίλτρο λαδιού ενώ το κάτω μέρος είναι αξιόπιστο.
Κάτω από το μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων καλύπτονται μόνο από πλαστικά . Ω
Για το service .... αλλαγή λαδιού  και φίλτρο λαδιού κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή μία φορά το χρόνο, ανάλογα με πιο θα συμβεί πρώτο. Το φίλτρο αέρα πρέπει να αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα και έπειτα στα 60.000 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού, δεν ρυθμίζεται. Ωστόσο, η υπηρεσία FlOkt εμπειρογνωμόνων "ισχυρίζεται ότι η χιλιομετρική 60.000 km θα πραγματοποιηθεί έλεγχος για την κατάσταση του ιμάντα, και η αντικατάσταση του ιμάντα συνιστάται σε 120.000.
Σύμφωνα με τον πρόγραμμα συντήρησης για τον κινητήρα 1.6 επίσημη χείλη της Volkswagen μιλούν για αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού μόλις ολοκληρωθούν τα 240,000 χιλιόμετρα. Όλα τα άλλα είναι πανομοιότυπα. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, γίνεται αλλαγή λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων και αντικατάσταση του φίλτρου  καυσίμων , το οποίο συνδυάζεται με τη μονάδα παροχής καυσίμου που βρίσκεται στη δεξαμενή.
Ο 1.6 ΜΡΙ έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με βενζίνη 95 οκτανίων ενώ δεν πρέπει να λειτουργήσει με με βενζίνη λιγότερη των 91 οκτανίων.

Προδιαγραφές Skoda Octavia (με κινητήρες CWVA, CJZA και ChPA)
Κινητήρας 1.6 MPI (CWVA) 1.2 TSI (CJZA) 1.4 TSI (ChPA)
Μετατόπιση, cu. δείτε 1598 1197 1395
Ισχύς, hp / rpm 110 / 5.500 - 5.800 105/4500 - 5500 140 / 4500-6000
Μέγιστη ροπή Nm / rpm 155/3800 175 / 1400-4000 250/1500-3500
Μετάδοση 5M 6Μ 6M
Επιτάχυνση 0-100 km / h 10,6 10,3 8,4
Μέγιστη ταχύτητα km / h 192 186 215



































0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi