ΛΕΜΕ MΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ SKODA
Στο site μας όπως όλοι γνωρίζετε γράφουμε ότι αφορά τα Skoda και τα πάντα γύρω από την μάρκα. Εμείς οι κάτοχοι, τα μέλη και οι fan της Skoda, είμαστε οι πιο αυστηροί κριτές. Εμείς όμως είμαστε και αυτοί που οφείλουμε να
επικροτούμε και να λέμε μπράβο σε ότι καλό και θετικό γίνεται για τα Skoda αλλά και για εμάς τους κατόχους/πελάτες. Τα πρώτα μηνύματα για τον νέο εισαγωγέα/αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα είναι πολύ θετικά. Χαρακτηριστικό είναι ένα "συμβάν" που έγινε προ ημερών, σε μέλος του club (τα στοιχεία του είναι στην διάθεση μας ) και ο οποίος μας ενημέρωσε για την άριστη εξυπηρέτηση από την Kosmocar και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου.
Λόγο απρόσμενης βλάβης βρέθηκε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου συντηρεί το όχημα του. Διαπιστώθηκε η βλάβη. Όμως λόγο ότι η βλάβη ήταν απρόβλεπτη, και εκτός προγράμματος, το μέλος μας βρέθηκε σε "δύσκολη θέση".
Ωστόσο η Skoda/Kosmocar και το συνεργείο της αντιπροσωπείας έδωσαν την καλύτερη δυνατή λύση.
Όπως μας ανέφερε κατενθουσιασμένος το μέλος μας, σε πολύ σύντομο χρόνο (περίπου μισάωρο) τον κάλεσαν από το συνεργείο να τον ενημερώσουν αναλυτικά για τα ευχάριστα, την διαδικασία, και πότε θα είναι έτοιμο επισκευασμένο το αυτοκίνητο κτλ. Το ευχάριστο δεν ήταν μόνο η λύση που δόθηκε, αλλά ο χρόνος αντίδρασης (οι παλιοί Skodakηδες καταλαβαίνουν), αλλά και η λογική "να βρεθεί λύση, να εξυπηρετηθεί ο πελάτης/κάτοχος Skoda", το ενδιαφέρον και η εξαιρετική συμπεριφορά, και της Skoda/Kosmocar και του συνεργείου.
Όπως καταλαβαίνετε στην επόμενη συνάντηση ή event του club θα γίνει αναλυτικά και το σχετικό κους κους.
Πολλές φορές έχουμε πει από το site μας σε διάφορα άρθρα μας πως είμαστε υπέρ του επίσημου δικτύου για πάρα πολλούς λόγους που έχουμε αναλύσει. Άλλος ένας σημαντικός λόγος που μας έχει διδάξει το παρελθόν, το παρών και έτσι πιστεύουμε θα συνεχίσει και στο μέλλον είναι πως ότι και να γίνει, μα μια δύσκολη στιγμή, μα μια στραβή, η λύση θα βρεθεί, η λύση θα δοθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ένα μπράβο και από εμάς για την άριστη εξυπηρέτηση, και χαιρόμαστε να γράφουμε και τα καλά, όχι μόνο τα στραβά.
Keep up the good work !
Έχω κι εγώ μια ιστορία για την "άψογη" εξυπηρέτηση της Kosmocar προς τον πελάτη, κάτοχο Skoda... Κανένας σεβασμός απέναντι στον πελάτη, με γελοίες δικαιολογίες για να μην αναλάβουν το κόστος της αποκατάστασης στα πλαίσια της εγγύησης! Απλώς απαράδεκτοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα το κόστος της εγγύησης, ή των ανταλλακτικών όταν ένα όχημα είναι στην εγγύηση δεν είναι ευθύνη του εισαγωγέα/αντιπροσώπου. Είναι θέμα του εργοστασίου. Το εργοστάσιο πλήρώνει. Λέτε η Kosmocar και οι τοπικοί αντιπρόσωποι να μην θέλουν ευχαριστημένους πελάτες ; Το "κανένας σεβασμός" είναι πρώτη φορά που το ακούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επιμείνω στην κριτική μου περί κανενός σεβασμού Και θα την αιτιολογήσω με ανάρτηση των σχετικών γεγονότων. Επιγραμματικά απλώς, θα απαντήσω στο προηγούμενο σχόλιο ότι όταν κάποια τμήματα του αυτοκινήτου που σίγουρα δεν κατατάσσονται στα αναλώσιμα, παρουσιάζουν πρόωρη φθορά, εντός του χρονικού πλαισίου της εργοστασιακής εγγύησης, με λίγα χιλιόμετρα και χρήση όχι απλώς φυσιολογική, αλλά προσεχτική ως και σχολαστική, τότε η οποιαδήποτε αντιπροσωπεία δεν μπορεί να αρνείται την αντικατάσταση τους, επικαλούμενη αστείες δικαιολογίες. Αυτό σίγουρα δε δείχνει σεβασμό στον πελάτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλούμε τα γεγονότα θα θέλαμε να μας τα αναρτήσετε μαζί με την απάντηση του εργοστασίου, εφόσον πρόκειται για εργοστασιακή εγγύηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το "κανένας σεβασμός" δυστυχώς δεν μπορούμε να τον συμμεριστούμε διότι άλλα μας έδειξαν. Ωστόσο Θα περιμένουμε να μας αναρτήσετε την απάντηση του εργοστασίου.