ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ SKODA- ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ...
Η Kosmocar παρουσίασε στους δημοσιογράφους τους στόχους της ύστερα από την ανάληψη της αντιπροσώπευση της Skoda στη χώρα μας.
O νέος Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Skoda είναι ο κ.Ανδρέας Χαλμπές και Διευθύντρια Marketing η κ. Μυρτώ Μπουντραχάνη.
Την παρουσίαση και τους στόχους της εταιρίας είχαμε την ευκαιρία να έχουμε σχεδόν άμεσα από τους δημοσιογράφους που έδωσαν το
παρών, και μας ενημέρωναν άμεσα (σας ευχαριστούμε όλους !)
Τα νέα που βγήκαν από την πρώτη παρουσίαση είναι ότι έρχεται επιτέλους στην Ελλάδα η Fabia 1.4 TDI, και προς το τέλος του έτους έρχεται και η Superb.
Όσον αφορά το δίκτυο στόχος της εταιρίας είναι η αναβάθμιση των εκθέσεων και των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων με χρονοδιάγραμμα τα δύο έτη. Επίσης στον Ελλαδικό χώρο θα υπάρχουν 31 κάθετες μονάδες, δηλαδή θα έχουμε μία συρρίκνωση του δικτύου. Καλό ή κακό αυτό θα δείξει σε βάθος χρόνου.
Τέλος παρουσιάστηκε ψηφιακά το νέο Kodiaq που θα παρουσιαστεί στο Παρίσι τον Σεπτέμβρη, και έγινε μία ενημέρωση για την νέα superb και το brand name της Skoda γενικότερα.
Πολύ ωραία όλα αυτά και χρήσιμα μιας και η Skoda απουσιάζει 2 χρόνια από την αγορά αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για το after sales. Πια θα είναι η πολιτική που θα ακολουθηθεί, στις τιμές service αλλά και στα παλαιότερα μοντέλα. Η Skodα έχει πουλήσει στην Ελλάδα χιλιάδες αυτοκίνητα τόσα χρόνια και κατέχει μεγάλο μερίδιο αγοράς, αλλά ένα τόσο σημαντικό κομμάτι που είναι το after sales και το service δεν ακούσαμε κάτι. Πρέπει να θυμίσουμε πως η Skoda δεν είναι Audi και VW.
Η κ. Μπουντραχάνη ανέφερε:
"Για να διατηρήσεις πιστούς τους πελάτες σου, πρέπει να μιλήσεις στην καρδιά του καταναλωτή, να τους δώσεις λόγους να σε ακολουθήσουν με την καρδιά τους, να τους αγγίξεις ανθρώπινα." Εδώ είμαστε λοιπόν όλοι εμείς οι κάτοχοι και ιδιοκτήτες οχημάτων skoda στην Ελλάδα, Σίγουρα θα περιμένουμε να δούμε την νέα στρατηγική στο κομμάτι after sales.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου