ΔΟΚΙΜΗ: ΟCTAVIA SCOUT - ΤΟ ΠΟΛΥ-ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ SKODA
2.0 TDI 4X4
Tην Κυριακή 19 Φεβρουαρίου, με την ευκαιρία της κοπής της πίτας μας για το νέο έτος είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε ένα ξεχωριστό διήμερο με την Octavia A7 Scout 2.0 TDI, με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Ο μόνος χαρακτηρισμός που μπορούμε να δώσουμε στην Scout, είναι - Το πολυ-εργαλείο της Skoda, και αυτό γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σε πάει παντού, με φοβερή ποιότητα κύλισης και ποιότητα κατασκευής.
Xώροι-εσωτερικό: H Octavia Scout στο εσωτερικό της είναι ποιοτική και καλά
εξοπλισμένη με όλα τα ηλεκτρονικά και σύγχρονα καλούδια που διαθέτει η Sedan Octavia, φτιαγμένη για να καλύπτει κάθε μεταφορική απαίτηση. Προσφέρει άφθονο χώρο για τουλάχιστον τέσσερις επιβάτες και 590 lt πορτμπαγκάζ, με κανονική ρεζέρβα, 610 lt με κιτ επισκευής ελαστικού, και αν ρίξεις τα καθίσματα ο χώρος γίνεται 1.720 lt.
Μηχανικά: Ο 2λιτρος TDI (150 hp) με τα 34,7 kgm μεταξύ 1.750 και 3.000 rpm δεν ακούγεται στο εσωτερικό, Αποκρίνεται με ζωντάνια στο πάτημα του γκαζιού, έχει νεύρο, δύναμη όπου αυτό απαιτηθεί, και δεν σε κρεμάει από ιπποδύναμη. Μετά τις 1.700 rpm και μέχρι τις 4.200 rpm το τράβηγμα είναι απροσδόκητο, και να σημειώσουμε πως η κατανάλωση του είναι αρκετά μικρή, (5,5lt μικτή και όχι με οικονομική οδήγηση) Ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης Haldex 5ης γενιάς είναι γρήγορος, και συνεργάζεται άψογα με τα ηλεκτρονικά συστήματα που υποστηρίζουν την ευστάθεια και την πρόσφυση, δίνει σεβαστή ικανότητα σε λάσπη, άμμο και χιόνι. Το τιμόνι του είναι ακριβές, και τα φρένα πολύ ισχυρά, ικανά να «γονατίσουν» την Scout ανά πάσα ώρα και στιγμή παρόλο το μήκος 4,69 m της τετρακίνητης έκδοσης Combi.
Mε αυξημένο 17,1 cm το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος, εξασφαλίζονται οι εκτός δρόμου διαδρομές με εγγυημένη την ακεραιότητα της κοιλιάς του αυτοκινήτου. Οι 17άρες ζάντες και η διάσταση 225/50 για τα λάστιχα αποδεικνύεται σωστή γιατί υπάρχει και αρκετό προφίλ στο ελαστικό αλλά και άριστη συνεργασία με τα εμπρός γόνατα μακφέρσον και τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή και χάρη στο στιβαρό πλαίσιο απορροφά κραδασμούς χωρίς να κουράζει καθόλου τους επιβάτες και διατηρεί τον πλήρη έλεγχο του αμαξώματος σε κάθε έδαφος.
Στις εκτός δρόμου διαδρομές και με την επιλογή off Road, η Scout κινείται πολύ άνετα, έχει δύναμη, ανεβαίνει άνετα σε «κόντρα» ανηφόρες και σου εμπνέει τη σιγουριά θα σε πάει παντού.
Εντός της πόλης κινείται εξίσου εύκολα όπως η Octavia sedan, και εδώ πρέπει να πούμε πως η ανάρτηση της, και η άνεση των επιβατών είναι αισθητά ανώτερη από την συμβατική Octavia, σε συγκριτικό που κάναμε να δούμε τις διαφορές με Οctavia Α7 4χ4.
Στην εθνική ξεδιπλώνεται η ποιότητα κύλισης που ταιριάζει σε μια Octavia. Σταθερή, χωρίς να την επηρεάζουν οι πλευρικοί άνεμοι, παρόλο που είναι πιο ψηλή από την Οctavia sedan, με αρκετή ιπποδύναμη, αθόρυβη καμπίνα επιβατών, ακούραστα φρένα, τιμά και με το παραπάνω το όνομα Octavia...ειδικά όταν επιλέξεις να την βάλεις στο Sport εκεί ξεχνάς ότι οδηγάς Scout κυριολεκτικά.
Τι δεν μας άρεσε...το start-stop τελευταίας γενιάς. Ίσως δεν ταιριάζει με τον ελληνικό τρόπο οδήγησης και τους καταπληκτικούς ελληνικούς δρόμους. Θα προτιμούσαμε να έχει το παλιό κλασσικό start-stop που το αυτοκίνητο σβήνει όταν ακινητοποιηθεί εντελώς.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου