23 Φεβρουαρίου, 2017

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΣΕ OCTAVIA 1.6 & 2.0 TDI


Αρκετές αναφορές έχουν φτάσει στο site μας από αναγνώστες, αλλά και από μέλη μας, για ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται στις Octavia A7 diesel με κινητήρες 1,6 και 2.0 TDI.
Το πρόβλημα έχει ως εξής...στα καλά καθούμενα στιγμιαία για κάποια δευτερόλεπτα ο δείκτης της θερμοκρασίας πάει στους 130 βαθμούς και μετά αρχίζει και πέφτει. Στις αναφορές που μας έχουν γίνει τα αυτοκίνητα είναι παραγωγής από το 2013 έως και 2016, άλλα έχουν αλλάξει ιμάντες
και τρόμπα νερού και άλλα με λίγα χιλιόμετρα δεν έχουν αλλάξει ακόμα. Το θέμα αυτό έχει παρουσιαστεί και σε ΙΧ αλλά και σε ΤΑΧΙ. Παρόμοιο πρόβλημα στην Ελλάδα, σε άλλα πετρελαιοκίνητα του ομίλου δεν έχουμε ακούσει ή τουλάχιστον δεν έχει φτάσει στ' αυτιά μας μέχρι τώρα. Κατά την διάρκεια της στιγμιαίας αύξησης της θερμοκρασίας δεν έχει παρουσιαστεί υπερχείλιση ή «βράσιμο» του παρφλού ή διαρροές.
Υπενθυμίζουμε σε όλους πως η δευτερεύουσα τρόμπα νερού σε αυτά τα μοντέλα είναι ηλεκτρική και δεν παίρνει κίνηση από τον ιμάντα του εκκεντροφόρου.
Παλαιότερα, και το λέμε με κάθε επιφύλαξη, όταν παρουσιάστηκε πρώτη φορά αυτό το πρόβλημα τότε αναφέρθηκε πως ήταν ένα πρόβλημα στο καντράν, και ξαναλέμε πως το λέμε με κάθε επιφύλαξη χωρίς να είναι διασταυρωμένο ότι η αιτία είναι αυτή.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ 

Σε περίπτωση που δείτε τον δείκτη της θερμοκρασίας να ανεβαίνει, αμέσως βάλτε το καλοριφέρ στο ζεστό, βάλτε το στο φουλ και πατήστε το a/c για να «κομπλάρουν» και τα δύο βεντιλατέρ για να κρυώσουν τα νερά. Σε καμία περίπτωση μην σβήσετε τον κινητήρα μέχρι να πέσει ο δείκτης της θερμοκρασίας στο κανονικό. Επισκεφθείτε με την πρώτη ευκαιρία ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο και αναφέρετε το πρόβλημα. Αν δεν ξέρουν ή αν δεν τους έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο, καλό θα είναι να στείλουν τεχνικό ερώτημα. Πολλά τέτοια μικροπροβλήματα λύνονται άμεσα με ένα απλό update. Η λύση μπορεί να έχει βρεθεί και εμείς να μην το έχουμε πληροφορηθεί ακόμα. Παρακαλούμε οι αναγνώστες να μας ενημερώσουν για νεότερα. Το θέμα το παρακολουθούμε στενά.



14 σχόλια :

  1. Την καλησπέρα μου σε όλους.Εχει Συμβεί και σε εμένα πρόσφατα. Παίζει ρόλο αν έχεις ενεργοποιημένo τo auxiliary heating system χωρίς να χρησιμοποιείς τον κλιματισμό??? Το λέω διότι η ένδειξη στο ταμπλό έφτασε στα κόκκινα όταν η θερμοκρασία λαδιού της μηχανης ήταν κάτω από 80 βαθμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ιδιο εκανε και το δικο μου 1.6tdi dsg7 του 2014 και ευτυχως ηταν στην εγγυηση και μου αλλαξαν αντλια νερου [90.000χλμ]και το προβλημα χαθηκε!

      Διαγραφή
  2. Το δικό μου 1600 Diesel του 2014 μετά από χαλαρή οδήγηση βλέπω το βεντιλατέρ δουλεύει Ενώ έχω σβήσει τον κινητήρα για δύο λεπτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μενα καπου καπου το κανει.κανει αυτοκαθαρισμο το φιλτρο μικροσωματιδιων μου ειπαν απο την skoda

      Διαγραφή
  3. 1600 diesel του 14 το ίδιο πρόβλημα κάνει και μένα όταν Έσβησες το βεντιλατέρ δουλεύει δύο λεπτά χωρίς να το πιέζεις εννοούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει σχέση αυτό με την αντλία νερού, αναγέννηση κάνει. Κάθε φορά που το σβήνεις χωρίς να ολοκληρωθεί αυτό δοκιμάζει την επόμενη. Και άλλαξε πρατήριο, προτείνω ελιν αν έχεις κοντά.

      Διαγραφή
  4. Το ίδιο πρόβλημα έχω και γω Ξαφνικά ανεβάζει θερμοκρασία Άλλαξα θεμοστατη και αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά παλι κάνει τα ίδια Τι μπορω να κανω για να λύσω το πρόβλημα Η οκταβια μου είναι tdi1600 του 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ίδιο αμαξι έχω τα ιδίδ προβλήματα μέχρι που απαξαά αντλια νερού είχε κολησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα σε ολους απο Θεσσαλονικη. Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα (octvia 1.6 tdi 11/2014). Στα καλα καθουμενα και σε πορεια ανεβασε ξαφνικα θερμοκρασια, αναψα τερμα το καλοριφερ και μετα απο λιγο επεσε (μουσκεμα απο την ζεστη βεβαια καλοκαιριατικα). Το πηγα στην αντιπροσωπεια ΕΣΚΙΑΔΗΣ - ΜΠΑΛΟΔΗΜΟΣ εδω στην Θεσσαλονικη και το προβλημα ηταν απο την αντλια νερου. Ηλεκτρονικο το προβλημα μιας και κολλουσε η αντλια και δεν αφηνε τα νερα να κυκλοφορησουν σωστα. Μου την αλλαξαν και το προβλημα λυθηκε!!!
    Ελπιζω να βοηθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να μην ξανασυμβεί αλλά αν σου ξανάρθει και το κρύο στο αιρκοντίσιον κάνει την ιδια δουλειά εγώ πάντως άλλαξα την αντλία νερού και εβαλαμια με μεταλικημ φτεροτη πιστεύω ότι δεν θα ξαναεχω το ιδιο προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α7 οκταβια 14ντιζελ αναβοσβήνει η αντίσταση στο ταμπλό του αυτοκινήτου και μπαίνει ό κινητήρας σε προστασία έχει 230χιλ χιλιόμετρα αν σβήσω και ξανά βάζω μπροστά δουλεύει κανονικά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικα να σας ενημερωσω εχω και εγω το octavia a7 δεν ειναι η αντλια νερου ουτε θερμοστατης ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για σας εχω προβλημα με την θερμοκρασια το ενα κολαρο ειναι ζεστο και το αλλο κρυο εχω αλλαξη τρεις φορες ολο το σετ τους θερμοστατες με το κελιφος μαζι και παλι τα ειδια αντλια νερου αλαξα ψυγιο και του καλοριφερ και παλι τα ειδια δεν ξερω τι να πω το παω στην πρωιν skoda inter ayto και παλι μου λενε θερμοστατες τι στο καλο ολο ελατοματικους μου πευτουν ξερει κανεις να μου πει μην εινε κατι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi