SKODA VISION E ΑΝΟΙΞΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ COUPE ? Η SKODA ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ VW ?
Πριν λίγα χρόνια ένα ηχηρό «ΝΟ» έλαβαν οι ιθύνοντες της Skoda από τη… μαμά VW στις προθέσεις τους να βάλουν στην παραγωγή ένα μικρό coupe μοντέλο. Ο φόβος των Γερμανών για να μην καβαλήσει εμπορικά, η πιο οικονομική Skoda, το Sirocco είναι πλέον έντονος, κάτι που αναμένεται να γίνει με το Kodiaq και με το Q7 ! αλλά και με το αντίστοιχο μοντέλο της Seat. Επίσημα, όπως είναι φυσικό, οι Skodαίοι δεν αναφέρουν τίποτα περι άρνησης
από την VW και δήλωναν ότι θα επικεντρωθούν σε μοντέλα που αφορούν κυρίως το ευρύ κοινό…Όμως η ιστορία άλλα έδειξε, και πολλά μοντέλα της Skoda μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας..Roomster, pick up και άλλα consept, προκειμένου η VW να είναι πρώτη σε όγκο πωλήσεων με πιο ευρεία γκάμα μοντέλων. Όλα αυτά μέχρι το dieselgate, όπου οι καταναλωτές γύρισαν την πλάτη στα VW, και ο όμιλος είδε τα κέρδη να μειώνονται...Θα δώσει άραγε η Skoda τα κέρδη του ομίλου ή η Skoda έκανε την επανάσταση της και έθεσε τα βέτο της ? Το μέλλον θα δείξει, αλλά αν προσέξουμε τα consept cars της Skoda όλο προς το Coupe το πάνε...σίγουρα δεν είναι τυχαίο.
Το νέο Skoda Vision E
θέλει να παντρέψει τις δύο τάσεις της σύγχρονης αυτοκινητικής πραγματικότητας,και βάζει πλώρη για την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού SUV μοντέλου της Skoda, το οποίο θα είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή το αργότερο έως το 2020. Μια πρώτη γεύση αναμένεται να δούμε με πάσα επισημότητα σε λίγες μέρες από σήμερα, όταν η Skoda θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το νέο Vision E, ένα αυτοκίνητο που «φωτογραφίζει» συγχρόνως και τα σχεδιαστικά χνάρια που αναμένεται να ακολουθήσει ένα ακόμα SUV της: του Skoda Kodiaq Coupe.ασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα ΜΕΒ του Ομίλου VW, στην οποία δομείται επίσης το ID Concept. Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν έχουν ακόμα διασταυρωθεί, η Skoda αναμένεται να φέρει στην παραγωγή το εν λόγω πρωτότυπο με την ονομασία Aratan, την οποία η Skoda κατοχύρωσε και επίσημα πριν λίγες μέρες.
Ο «value for money» αντίλογος της Skoda απέναντι στο «ακριβό» Tesla X θα έχει μήκος 4,65 μ., πλάτος 1,92 μ., ύψος 1,55 μ. και μεταξόνιο 2,85 μ., διαστάσεις πολύ κοντά σε εκείνες του Kodiaq. Παρά το γεγονός ότι το πρωτότυπο θα διαθέτει στο εσωτερικό του μια διάταξη με τέσσερις θέσεις, βέβαιο είναι πως στο μοντέλο παραγωγής θα προστεθεί μια ακόμα, για ευνόητους ασφαλώς λόγους.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Skoda, έως το 2025 η γκάμα θα περιλαμβάνει τέσσερα «φουλ» ηλεκτρικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες. Επιπρόσθετα, για… ζέσταμα, η εταιρεία αναμένεται να φέρει στο φως έως το 2019 την plug-in υβριδική έκδοση του Superb.
Την κίνηση στο Vision E αναμένεται να προσφέρουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα. Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, η συνδυαστική ισχύς τους θα φτάνει τους 306 ίππους, τιμή που εξασφαλίζει στο Vision E τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά στην αυτονομία, η Skoda υπόσχεται πως οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα διασφαλίζουν ότι με μια πλήρη φόρτισή τους θα μπορεί κανείς να διανύσει μια απόσταση μήκους 500 χλμ.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι το πρωτότυπο θα είναι εφοδιασμένο και με σύστημα πιλοτικής οδήγησης επιπέδου 3. Χάρη σε αυτό, θα μπορεί να γίνει αυτόνομη διαχείριση του οχήματος σε διασταυρώσεις, στο εθνικό δίκτυο, ενώ την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο θα μπορεί από μόνο του να βρει μια ελεύθερη θέση στάθμευσης, στην οποία θα μπορεί αυτοβούλως να παρκάρει.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου