1η πανελλαδική παρουσίαση & test Οctavia A7 την οδηγούμε πρώτοι
Λίγο πριν ξεκινήσει το λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά, πριν καλά καλά μπει στις εκθέσεις, στις αρχές Ιουνίου είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να οδηγήσουμε την νέα Octavia A7 1.6 ΤDI Facelift 116 ps με χειροκίνητο κιβώτιο. Όπως μας ενημέρωσε ο διευθυντής πωλήσεων της Skoda Κοιλάκος, κ.Δημήτρης Κοιλάκος, στις εκδόσεις βενζίνης η ανανεωμένη Skoda Octavia 1.0 TSI κοστίζει από 16.900 ευρώ (Active), η 1.4 TSI από 18.900 ευρώ (Active), ενώ για την αυτόματη Octavia 1.0 TSI DSG το κόστος είναι από 20.500 ευρώ (Ambition). Η Octavia G-Tec
(φυσικό αέριο) ξεκινά από τα 19.900 ευρώ, και θα εφοδιάζεται και με DSG κιβώτιο. Στους diesel κινητήρες, η Octavia 1.6 TDI Active κοστίζει 20.500 ευρώ. Η 2.0 TDI 150 PS Ambition κοστίζει 21.900 ευρώ και η 2.0 RS TDI 184 PS με στάνταρ κιβώτιο DSG, έχει κόστος 34.500 ευρώ. Τέλος να σημειώσουμε ότι η Skoda Κοιλάκος έχει ετοιμάσει ένα πακέτο δώρων (και στο after sales) για τους υποψήφιους αγοραστές της νέας Octavia FL.
Οι αλλαγές:
Στο εσωτερικό έχουμε πλέον εσωτερικό φωτισμό στις πόρτες όπως στην Superb και το Kodiaq. Μικρές πινελιές χρωμίου έχουν προστεθεί, και έχουμε νέα υφάσματα στα καθίσματα. Το Skoda Octavia πλέον ακολουθεί τα βήματα της τεχνολογίας και είναι εφοδιασμένο με mirrorlink & smartlink, καθώς το Skoda connect σάς παρέχει άνεση χάρη στην άμεση συνδεσιμότητα ανάμεσα σε εσάς και στο αυτοκίνητο. Με το Infotainment Online, το σύστημα πλοήγησής σας είναι πάντα ενημερωμένο, παρέχοντάς σας τη δυνατότητα να φτάσετε στον προορισμό σας με ασφάλεια, έγκαιρα και οικονομικά. Το πακέτο Care Connect σάς επιτρέπει να αποκτήσετε πρόσβαση στο αυτοκίνητό σας απομακρυσμένα, ενώ η Υπηρεσία Πρόληψης και Ενημέρωσής μπορεί να καλέσει για βοήθεια, όταν τη χρειάζεστε και ενσωματώνει την Κλήση έκτακτης ανάγκης.
Αλλαγές έχουμε και στα πίσω φωτιστικά σώματα, έχουν επανασχεδιαστεί, και έχουν πιο στρογγυλεμένο φως την νύχτα. Μπροστά έχουμε διπλά φώτα και μεγαλύτερη μάσκα, και επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και προβολείς ομίχλης. Είναι γεγονός πως η μεγαλύτερη μάσκα το κάνει πιο «κυριλέ» σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Τέλος να πούμε πως και οι ζάντες αλουμινίου είναι επανασχεδιασμένες, και πιο όμορφες !!!
Στο δρόμο ο νέος 1.6 TDI 116ps είναι λίγο πιο νευρικός σε σχέση με τον προηγούμενο (105 ps), δεν ακούγεται θόρυβος στην καμπίνα. Οι αναρτήσεις του σχετικά σφιχτές και δεν περνάνε κραδασμούς στους επιβάτες, φρένα δυνατά, τιμόνι υπάκουο. σασμάν πιο ακριβείας σε σχέση με το προηγούμενο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου