27 Ιουνίου, 2018

2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ SKODA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ;;;


Πέρασαν 2 χρόνια από την αλλαγή του εισαγωγέα της Skoda στην Ελλάδα. Ήρθε η ώρα να κάνουμε έναν απολογισμό ως πελάτες και ως Fan της Skoda.
H προηγούμενη εισαγωγική/αντιπροσωπεία ήταν αποκλειστικός εισαγωγέας 35 χρόνια, ουσιαστικά αυτοί έφτιαξαν και έστησαν την Skoda στην Ελλάδα. Για λόγους που δεν μας αφορούν διακόπηκε η συνεργασία με το εργοστάσιο. Οφείλουμε όμως να πούμε πως και στην προηγούμενη εισαγωγική ασκούσαμε πολύ έντονη κριτική, και θετική και αρνητική.
Έγινε η αλλαγή, νέα εποχή είπαμε,
εκσυγχρονισμός, δίκτυο, τεχνογνωσία...Ας δούμε τι έχει αλλάξει σε αυτά τα 2 έτη.
Σε αρκετούς νομούς δεν υπάρχουν πλέον αντιπροσωπείες/έκθεση-συνεργείο, με αποτέλεσμα η ήδη κάτοχοι οχημάτων Skoda να αντιμετωπίζουν πρόβλημα τόσο σε ανταλλακτικά όσο και σε επίσημο Service και αναγκαστικά να καταφεύγουν σε συνεργεία εκτός δικτύου. Ενδεικτικά αναφέρουμε: Αρκαδία, Ηλεία, Αχαΐα, Πιερία,Κορινθία, και πάνω Βόρεια Ελλάδα έχουν μείνει από δίκτυο, ενώ σε κάποιους νομούς έχει δοθεί εξουσιοδότηση μόνο σε service. Όχι κάθετες μονάδες. Το πρόβλημα είναι χειρότερο όταν το φανοποιείο είναι εξωτερικός συνεργάτης. Και ρωτάμε εμείς οι αδαείς- Με τι τεχνογνωσία και σεμινάρια θα βγάλει ταμπλό Kodiaq ή Karoq και πως θα βάλει αερόσακους ; Πως θα εκτελεστούν TPI ή τυχόν καμπάνιες που αφορούν τη βαφή ;;; Αν το αμάξι δοθεί σε εξωτερικό συνεργάτη θα ισχύει 2 χρόνια εγγύηση εργασίας ; (η εγγύηση στην βαφή διαφέρει από τα μηχανικά μέρη).

Ένα θετικό που είδαμε, είναι πως πλέον στις εκθέσεις, υπάρχουν διαθέσιμα σχεδόν όλα τα μοντέλα για test drive. Αυτό ευτυχώς έχει αλλάξει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και τώρα πλέον ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί επί τόπου να κάνει test drive και όχι να περιμένει να του στείλουν αμάξι για να κάνει ένα test drive.
Ένα άλλο θετικό (και παλιά γινόταν για να είμαστε δίκαιοι αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο), είναι ότι το customer care ασχολείται με το «πρόβλημα». Δηλαδή όταν υπάρξει κάποιο θέμα, ας μας επιτραπεί η έκφραση "πέφτει πάνω στο πρόβλημα από την αρχή, μέχρι να τελειώσει το πρόβλημα, η βλάβη ή το παράπονο του πελάτη".

Ένα άλλο αρνητικό είναι πως εδώ και αρκετό καιρό οι τιμές των service δεν υπάρχουν πουθενά, ούτε στο κεντρικό site της Skoda. Υπήρχε πριν πολύ καιρό και μάλιστα κυκλοφορούσε και σε περιοδικό. Η παλιά εισαγωγική το είχε πάντα δημοσιευμένο στο κεντρικό site και ξέραμε τις τιμές των service. Τώρα δυστυχώς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τιμές και εκπτώσεις. Οπότε δεν θα κάνουμε σύγκριση τιμών προς το παρών εφόσον δεν είναι δημοσιευμένες.

Ένα άλλο ζήτημα είναι η τεχνογνωσία. Κάτι που φωνάζανε χρόνια ήταν για τα DIS,το ELSA και το ΕΤΚΑ. Ευτυχώς τώρα πια οι περισσότεροι τεχνικοί ξέρουν και αυτό το κομμάτι. Όμως οι νέοι τεχνικοί δεν ξέρουν τα παλαιότερα μοντέλα Skoda. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε φαντομ test του club για το ίδιο «δήθεν» πρόβλημα, σε μοντέλο του 2001 και μοντέλο του 2015 ο τεχνικός είπε ακριβώς την ίδια δικαιολογία. Τα συμπεράσματα τα κρατάμε για εμάς φυσικά.

Τώρα όσον αφορά την ανανέωση των εκθέσεων, αυτό τώρα τους τελευταίους μήνες έχει αρχίσει να γίνεται, αν και όπως έχουμε αναφέρει σε παλαιότερα άρθρα μας κάποιοι αντιπρόσωποι δεν είναι πλέον στην Skoda, και σίγουρα όλα δεν γίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά είχε ειπωθεί ότι μέσα στην 2 ετία θα έχει αλλάξει «πρόσωπο» η Skoda.
Στον τομέα των πωλήσεων υπάρχει άνοδος, παρόλο την οικονομική κρίση στην χώρα μας. Σε αυτό έχει βοηθήσει η νέα στρατηγική του Brand και το άνοιγμα στα SUV. Βέβαια κάποιες εκδόσεις τις βρίσκουμε λίγο too much για τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας (από 35.900 ξεκινάει το Kodiaq Scout) αν και η αλήθεια είναι πως περιμέναμε το Karoq να είναι λίγο πιο φθηνό σε σχέση με τον ανταγωνιστή του, το qashqai. Σε γενικές γραμμές πάντως η Skoda κινείται σε νορμάλ τιμές.
Πιστεύουμε ότι καταγράψαμε σωστά και τα θετικά και τα αρνητικά.

Ατάκες που λέμε εμείς οι Skodaκηδες (για να μαθαίνετε οι νέοι)

  • -Σωστός πελάτης είναι ο ενημερωμένος πελάτης. 
  • -Αν θέλαμε Audi ή VW ξέρουμε που είναι οι εκθέσεις τους θα είχαμε πάει εκεί.
-Το Skoda είναι η Porsche του φτωχού, γι αυτό είμαστε διαφορετικής νοοτροπίας από τους υπόλοιπους του Group.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi