ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΕΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Λόγο αναβολής της προγραμματισμένης συνάντησης (18/11/2018) λόγο πένθους, μιας και δεν θα βρεθούμε από κοντά, αποφασίσαμε να σας ανακοινώσουμε και από εδώ τους λόγους που έγινε η ανάκληση των εκπτωτικών καρτών που ίσχυαν στο δίκτυο, εδώ και 1 χρόνο. Λόγο διχογνωμίας των διαχειριστών & των συντακτών για το ύφος του κειμένου, το πρώτο σκέλος θα είναι σοβαρό, και το δεύτερο λίγο πιο soft, να ευθυμήσουμε λίγο γιατί πραγματικά πέφτει πολύ γέλιο.
Από το τέλος καλοκαιριού του 2017, σε συνεργασία με την εισαγωγική της Skoda, έγινε μία πολύ σοβαρή, μελετημένη και κοστολογημένη «δουλειά» έτσι ώστε τα εγγεγραμμένα οχήματα του Club να έχουν μία έκπτωση στα συνεργεία του δικτύου πανελλαδικά, για να εξυπηρετηθούν όλοι στο κοντινότερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και ιδιαίτερα η επαρχία. Ειλικρινά οι υπεύθυνοι της Skoda που ασχολήθηκαν με το θέμα, αξίζουν συγχαρητήρια γιατί για πρώτη φορά η έκπτωση ίσχυε σε όλα τα συνεργεία πανελλαδικά, και ήταν πολύ γενναία έκπτωση και άκρως συμφέρουσα. Για να μην υπάρχει καθόλου επιβάρυνση του αντιπροσώπου, η έκπτωση ήταν στα ανταλλακτικά, και στα πακέτα Service, δηλαδή την έκπτωση την έκανε η ίδια η εισαγωγική, όχι το συνεργείο. Βγήκε η λίστα των εγγεγραμμένων του 2017, βγήκαν οι κάρτες, ενημερώθηκαν όλοι οι αντιπρόσωποι από τους υπεύθυνους της Skoda όλα καλά μέχρι εδώ....
Από το καλοκαίρι του 2018 άρχισαν οι πρώτοι ψίθυροι....κάτι αρχίσαμε να παίρνουμε γραμμή. Όσοι ξέρουν τα μέλη του Club μας, όσοι μας ξέρουν, όχι όσοι πουλάνε μούρη με το Skoda Club και λένε ότι μας ξέρουν, σίγουρα θα ξέρουν ότι δεν είμαστε ούτε γκρινιάρηδες, ούτε τσίπηδες, ούτε τζαμπατζήδες. Πολύ απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα μας σωστά συντηρημένα με προδιαγραφές Skoda - auto.
Πριν λίγο καιρό κάναμε ένα test, με συγκεκριμένο αμάξι, συγκεκριμένο Service, συγκεκριμένα ανταλλακτικά, και σε δεύτερο όχημα συγκεκριμένο κωδικό ανταλλακτικού. Πήραμε τιμές από διάφορα εξουσιοδοτημένα. Διαφορές στις τιμές Service, αλλά και σε συγκεκριμένα ανταλλακτικά (βάση Service magazine) καμία έκπτωση...Αρχίσαμε ενδελεχώς να το ψάχνουμε...Διαπίστωση : 1 χρόνο σε κανένα από τα εγγεγραμμένα αυτοκίνητα του Club δεν περάστηκε η έκπτωση του Club βάση των εκπτώσεων που είχε ορίσει η εισαγωγική μας. Απίστευτο ;;; Τόσα αυτοκίνητα του club, τόσες βλάβες, τόσα Service, τόσα ανταλλακτικά δεν περάστηκαν με την έκπτωση που είχε οριστεί. Ούτε σε ένα αυτοκίνητο δεν έγινε η σωστή διαδικασία επιστροφής της έκπτωσης (λογιστικά & συστημικα θέματα μην σας ζαλίζουμε). Το αστείο είναι ότι κάποιοι έλεγαν κιόλας = τόσο με την έκπτωση του Skoda Club !!! Tραγικό ; Αν είμαστε λάθος διαψεύστε μας δημόσια, είμαστε λάθος ; Γράφουμε κάτι λάθος ; Πείτε μας δημόσια, να το διορθώσουμε αν είναι.
Ενημερώσαμε τους υπεύθυνους της Skoda που «έτρεχαν» το project για το θέμα με τις εκπτώσεις, και αυτοί από πλευράς τους, και μπράβο τους, ξανά ενημέρωσαν 2η φορά τους αντιπροσώπους πολύ αναλυτικά κιόλας, για τις εκπτώσεις τι ισχύει κτλ. Αυτό έγινε πριν κάνα μήνα.(ευτυχώς δεν έχουμε δώσει τη λίστα του 2018, που ανανεώνεται κάθε Νοέμβρη, με τριψήφιο αριθμό εγγεγραμμένων οχημάτων του Club).
Και τώρα το μεγάλο γέλιο...μετά την 2η ενημέρωση κάποιοι μας ενημέρωσαν πως δεν επιθυμούσαν να περνάνε την έκπτωση που είχε ορίσει η εισαγωγική μας, δηλαδή τα ανταλλακτικά που είχαν ήδη έκπτωση από την εισαγωγική για τα συγκεκριμένα οχήματα !!! (δε βγαίνω μάνα μου). Επιλογή τους, δικαίωμα τους, επιχείρηση τους. Τότε 1 χρόνο τι μας λέγατε ότι κάνετε την έκπτωση του Skoda Club ;;; Όταν σας ενημέρωσε η εισαγωγική πριν 1 χρόνο γιατί δεν ενημερώσατε όσοι δεν επιθυμούσατε να περνάτε την έκπτωση στα ανταλλακτικά που είχαν ήδη έκπτωση στα συγκεκριμένα οχήματα ; Μήπως νομίζατε ότι θα σας δώσουμε έτοιμο πελατολόγιο; Η λίστα του 2017 είναι απόρρητη και την έχει αυστηρά και μόνο η εισαγωγική μας.
Κάποιοι αντιπρόσωποι, και μετά την 2η ενημέρωση που έγινε ΄μας ενημέρωσαν ότι επιθυμούν να περνάνε την έκπτωση όπως έχει οριστεί, respect και μπράβο τους. Έτσι λοιπόν για να μην χαθούμε στην μετάφραση ζητήσαμε από τους υπεύθυνους της Skoda να μας δώσουν μια λίστα με τις αντιπροσωπείες που θέλουν να περνάνε τις εκπτώσεις, να βγάλουμε επιτέλους μια άκρη...η λίστα δεν ήρθε ποτέ. Πολύ απλά, γιατί τόσο οι διαχειριστές, όσο και τα μέλη έχουμε μια αξιοπρέπεια, μια σοβαρότητα και ένα κύρος, ανακαλέσαμε τις εκπτωτικές κάρτες του Club. Το δούλεμα έχει και τα όρια του Κύριοι. Διαψεύστε μας δημόσια αν είμαστε κάπου λάθος.
Λυπούμαστε ιδιαίτερα γιατί για πρώτη φορά τόσο εμείς ως Club όσο και η εισαγωγική της Skoda είπαμε από κοινού να πάμε ένα βήμα παραπάνω το after sales, να κάνουμε κάτι ωραίο και πρωτότυπο να εξυπηρετηθούν οι ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda του Club, αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν.... Ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση, η εισαγωγική μας και οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με το θέμα, δεν φέρουν καμία ευθύνη, αντιθέτως έκαναν τεράστια και πολυ σοβαρή προσπάθεια, και τους το αναγνωρίζουμε, οπότε κακώς λέτε γι αυτούς κάποιοι. Σε λάθος πόρτα βρίκατε να τους «κράξετε» ειδικά για συγκεκριμένο θέμα. Εμείς είμαστε πελάτες & ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda, δεν μας αφορά πόσο αγοράζετε, πόσο πουλάτε, τα ποσοστά κέρδους κτλ. Ξέρετε τι σημαίνει πελάτης ; Μάλλον όχι.
Κανείς και σίγουρα εμείς ως Skoda Club δεν τάξαμε σε κανέναν αντιπρόσωπο ότι θα του πάμε πελατολόγιο, ή θα του γεμίζουμε το μαγαζί, γιατί πολύ απλά η κάρτα ήταν πανελλαδική, και ο καθένας ήταν ελεύθερος να πάει σε όποιο εξουσιοδοτημένο επιθυμεί. Όποιος νόμιζε κάτι αντίθετο, τα νομίσματα στην τσέπη. Άλλωστε η πάγια τακτική μας είναι όχι μονοπώλια, την πατήσαμε στο παρελθόν, δεν την ξαναπατάμε. Και μιας και είπαμε παρελθόν, αν γινόταν κάτι τέτοιο τα παλαιότερα χρόνια, δεν φαντάζεστε ή φαντάζεστε τι θα είχε γίνει...
ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ...
Αφού κάποιοι μάλλον την πάτησαν, άρχισαν να λένε διάφορα (έτσι μάθαμε από το τηλέφωνο κι εμείς μη νομίζετε) μπας και σώσουν την γκάφα, με κορυφαίο ότι τα αυτοκίνητα του Club δεν πανε στο δίκτυο για Service. Και που ξέρει ο «κάποιος» που πάνε τα αυτοκίνητα του club πανελλαδικά για service ; οεο ; βλέπει από δορυφόρο ; Σίγουρα έχετε δει το σάλο που έχει γίνει στο προφίλ μας στο facebook. Η επική απορία μέλους μας...
Βρε «παιδιά» όταν θέλετε να πείτε κακίες για το club, μη μας αφήνετε στην απέξω, τους έχετε τρελάνει στα τηλέφωνα, δεν το σώζεται ότι και να πείτε, όπου και να το πείτε. θέλουμε κι εμείς να γελάσουμε, γράψτε δημόσια στο facebook του club, ελεύθερα...να τα βλέπει ο κόσμος- ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda. Μην ντρέπεστε
Ο ΗΡΩΑΣ
Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο και πιο αστείο κομμάτι της ιστορίας...αφού έγινε και η 2η ενημέρωση (πριν κάνα μήνα) και αφού κάποιοι δήλωσαν δεν επιθυμούν να περάσουν τις εκπτώσεις κτλ, κτλ κτλ, «μια ψυχή» είπε την εξής ατάκα και πήραμε τα μυαλά στα χέρια. « έλα, όλα εντάξει, το κανόνισα, μίλησα με την εισαγωγική και την έκπτωση θα την περνάνε αυτοί και θα ισχύει για όλο το δίκτυο πανελλαδικά. Το κανόνισα εγώ, το μόνταρα το θέμα» Ο ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΟΥ !!! Ήθελε να πουλήσει και υποχρέωση !!! Ένα χρόνο ίσχυαν οι εκπτώσεις, ( άλλο που δεν τις πέρναγαν) έγινε και 2η ενημέρωση πριν κάνα μήνα, τόσοι υπεύθυνοι του Club και άλλοι τόσοι από την εισαγωγική, από το 2017 είχανε βγάλει τις εκπτώσεις, κοστολογήσεις, το ένα το άλλο, αλλά περιμέναμε τον ήρωα το 2018 να τα κανονίσει !!! Δεν περιγράφουμε άλλο !!!
Δεν έχουμε παράπονο, περνάμε πολύ ωραία στην μεγάλη παρέα μας. Και τα γέλια μας έχουμε, και τα ωραία μας, και αυτούς που προσπαθούν να πουλήσουν υποχρεώσεις, και αυτούς που ζουν σε ροζ συννεφάκια.
Υ.Γ1 Άσχετο με το θέμα και το club αλλά μιας και θα το δεις: Γιατρέ πως πήγε το χειρουργείο ; όλα εντάξει με τα ειδικά εργαλεία ; τα επέστρεψες ; Ταχεία ανάρρωση ευχόμαστε, περαστικά.
ΥΓ2 Μας έχετε μπερδέψει με τα πόσα CNG υπάρχουν...κάτι ακούστηκε για 25 που ήταν αλλά δεν ήταν, θα έρθουν από κανέναν παράδρομο ;
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου