OSCAR ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ SKODA : ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ 3
Κάτι ξέρει ο σοφός λαός που λέει ποτέ μην λες ποτέ ! Κι εκεί που νομίζαμε ότι τα έχουμε δει και ακούσει όλα σκάει ο επιστήμονας Νο 3 να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε, και φυσικά να κλάψουμε από τα γέλια. Τον επιστήμονα Νο1 λίγο πολύ τον μάθαμε με τις επικές παπάτζες και τις μοναδικές διαγνώσεις που έκανε, και νόμιζε ότι οι ιδιοκτήτες Skoda ψάρωναν...Μετά ήρθε ο επιστήμονας Νο2, θα θυμάστε..εκείνος που έλεγε ότι τον έψαχναν από το εργοστάσιο της Skoda, να τους λύσει μια βλάβη γιατί οι
μηχανικοί του εργοστασίου δεν ξέρανε, και ήρθαν στην Ελλάδα και τον έψαχναν. Βέβαια δε μάθαμε ποτέ με πια πτήση ήρθαν κι έφυγαν, αλλά έτερον εκάτερον.
Αγαπητοί μηχανικοί της Skoda, του εργοστασίου της Skoda, σχεδιαστές, προγραμματιστές και λοιποί...σκίστε τα πτυχία σας, και από αύριο πρωί στον ΟΑΕΔ. Που πάτε ρε γατάκια μπροστά στον επιστήμονα Νο3 ;
Και όμως αγαπητοί φίλοι,υπάρχει και επιστήμονας Νο3.
Όλοι εσείς που αγοράσατε Skoda πετρέλαιο με φίλτρο μικροσωματιδίων ( DPF ) ότι ξέρατε ξεχάστε το, ότι σας είπαν όταν το αγοράσατε ή στο συνεργείο ξεχάστε το.
- Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κατάσταση αναγέννησης του φίλτρου μικροσωματιδίων ( αύξηση στροφών κινητήρα ρελαντί ) δεν κάνει αναγέννηση το DPF, αλλά εκείνη την ώρα ανεβάζει στροφές γιατί το δυναμό φορτίζει την μπαταρία !!! - Επιστήμονας Νο3
Και φυσικά αγαπητοί ιδιοκτήτες Skoda diesel, όταν το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο ρελαντί (κάπου 1000 rpm) χωρίς να έχετε ανοίξει τον κλιματισμό, τότε κάνει αναγέννηση το φίλτρο και σε καμία περίπτωση μην σβήσετε τον κινητήρα παρά μόνο όταν πέσουν οι στροφές του ρελαντί. Ή όπως λέει και το manual αν μπορείτε να βγείτε σε ανοιχτό δρόμο ακόμα καλύτερα (διαβάστε το manual τα λέει ωραία).
Όχημα Skoda diesel, με σποραδικές αρρυθμίες...όποτε το θυμόνταν μπέρδευε ο κινητήρας. Διάγνωση επιστήμονα Νο3...ωωω άστα να πάνε...2.500 ευρώ. Ωστήρια μπεκ. Τέλος. Θέλει λύσιμο.
Το διαγνωστικό και όλα τα άλλα βοηθήματα πχ erwin είναι άχρηστα για τον επιστήμονα ρε γατάκια.
Δεν έχει σημασία πιο μοντέλο της Skoda είναι ή ποιον πετρελαιοκινητήρα φοραει, μια σειρά ωστήρια, μπεκ θα τα θέλει, κι αν δεν τα θέλει κάποια στιγμή θα τα ζήτήσει ! (χιούμορ)
Πραγματική αξία βλάβης...90 ευρώ, καμία σχέση με ωστήρια και μπεκ. Τι είχε το αυτοκίνητο δεν θα το πούμε γιατί μετά πάλι μερικοί θα το παίζεται φωτεινοί παντογνώστες !
Στο ερώτημα αν ο επιστήμονας Νο3 ανήκει στο δίκτυο της Skoda ;;; ...δύσκολη η απάντηση.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου