TEST KODIAQ SCOUT
Ήρθε και η ώρα και του Kodiaq Scout να δοκιμαστεί από τα μέλη του club. Σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας, σε σύγκριση με το Kodiaq 1,4 4Χ4 που είχαμε κάνει το Kodiaq tour (7 πόλεις 7 συναντήσεις το καλοκαίρι του 2017). Το Kodiaq Scout της δοκιμής ήταν 2.0 TDI DSG 190 ps 4X4. Σίγουρα ο 2.0 TDI σαφώς απογειώνει το βαρύ Kodiaq και το κάνει να μοιάζει πούπουλο. 19,4 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, 9 χιλιοστά μακρύτερο από την βασική έκδοση, με ποδιές
κάτω από το μοτέρ (λόγο off road) και 7 θέσιο. Χαρακτηριστικά της έκδοσης Scout τα πλαστικά ασημί σπόϊλερ εμπρός, πίσω, ράγες οροφής και καθρέφτες, κα τα λογότυπα Scout στα μπροστινά φτερά και στα καθίσματα και οι 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου στο χρώμα του ανθρακίτη συμβάλλουν στη δυναμική του εμφάνιση. Εσωτερικά είναι κοινό με τα υπόλοιπα Kodiaq (θήκες, ντουλαπάκια, υποβραχιόνιο, ομπρέλα κτλ), έχει πακέτο ύπνου με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, θήκη για tablet, ειδικά άγκιστρα αποσκευών στο χώρο του πορτ μπαγκάζ. Επίσης έχουμε το ŠKODA Connect το οποίο διατίθεται με το σύστημα πλοήγησης Columbus, και έχει οθόνη 9,2 ιντσών, σύνδεση Wi-Fi και (προαιρετική) μονάδα LTE. Το ŠKODA KODIAQ SCOUT διαθέτει οθόνη προβολής της γωνίας τιμονιού, της πυξίδας, του υψομετρητή, των οργάνων μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και ψυκτικού υγρού.
Λειτουργίες που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνουν το σύστημα υποβοήθησης Off-Road Assist, το οποίο ρυθμίζει τα ηλεκτρονικά συστήματα αμαξώματος με το πάτημα ενός κουμπιού, ένα «προστατευτικό ανώμαλου δρόμου» (Rough-Road package) για την προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος και του κινητήρα, εμπρός και πίσω Υποβοήθηση Στάθμευσης καθώς και Επιλογέα Οδηγικκού προφίλ (Driving Mode Select) - Eco, Normal, Sport, Individual and Snow -, ο οποίος παραμετροποιεί τη λειτουργία του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και τον κλιματισμό. Η επιλογή Snow προσαρμόζει τη λειτουργία των συστημάτων ABS, ASR και ACC καθώς και τον έλεγχο του κινητήρα σε ολισθηρό ή καλυμμένο με χιόνι οδόστρωμα.
Επίσης, το Rough –Road package, που προσφέρεται ως βασικός εξοπλισμός, προστατεύει το αυτοκίνητο από ζημιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, στη μηχανή και στο κιβώτιο ταχυτήτων, στα συστήματα πέδησης, στην παροχή καυσίμου και στις καλωδιώσεις. Όταν τελειώνει η άσφαλτος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία Off-Road με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού. Τότε το προαιρετικό σύστημα απορρόφησης κραδασμών DCC προσαρμόζει αντίστοιχα τις ρυθμίσεις του και η απόκριση στο γκάζι γίνεται ελαφρώς πιο αργή. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS επιτρέπει μια περιορισμένη ολίσθηση ενώ για την αύξηση της πρόσφυσης στη λειτουργία Off-Road, το TCS (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης) επιτρέπει λίγο μεγαλύτερη ολίσθηση και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο έντονα και πιο γρήγορα. Επίσης, όταν είναι αναγκαίο, ενεργοποιούνται τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent – με το τελευταίο να βοηθά τον οδηγό να διατηρεί σταθερή ταχύτητα όταν κατεβαίνει μία κατηφόρα.
Άλλες λειτουργίες : το Trailer Assist, το Blind Spot Detect, που προειδοποιεί για τυχόν οχήματα εκεί που δεν βλέπει ο οδηγός, και το Rear Traffic Alert, το οποίο παρακολουθεί τυχόν κίνηση από τα πλάγια ή από πίσω κατά τη διάρκεια των ελιγμών. Η λειτουργία Crew Protect Assist, η οποία κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή σε περίπτωση επικείμενου ατυχήματος και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων, λειτουργεί συνδυαστικά με το βελτιωμένο σύστημα Front Assist, το οποίο συμπεριλαμβάνει το City Emergency Brake (πέδηση έκτακτης ανάγκης) και το προληπτικό Pedestrian Protection (προστασία πεζών). Η λειτουργία Park Assist (υποβοήθηση στάθμευσης) , όπως και στο κανονικό ŠKODA KODIAQ, έχει τελειοποιηθεί. Ένα άλλο εξαιρετικά χρήσιμο σύστημα είναι το Area-View, που χρησιμοποιεί ευρυγώνιες κάμερες που είναι τοποθετημένες στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου καθώς και στους πλάγιους καθρέφτες και επιτρέπουν στον οδηγό να βλέπει στην οθόνη τον χώρο γύρω από το όχημα.
Τα μέλη μας που είχαν την ευκαιρία να το κάνουν test drive μετέφεραν τις καλύτερες εντυπώσεις. Αλλά ας μιλήσει το βίντεο. Tέλος να ευχαριστήσουμε την Skoda Σωτηρόπουλος για την ευγενική παραχώρηση του Kodiaq Scout.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου