ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ? ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙ ΤΙΜΕΣ ?
Σιγά σιγά με αργούς ρυθμούς επανερχόμαστε στην κανονικότητα της καθημερινότητας μας, αλλά και της αγοράς. Έτσι όλες οι εταιρίες έχουν ετοιμαστεί...Εμάς δεν μας αρέσει να μιλάμε και να κριτικάρουμε άλλες μάρκες. Μόνο την δική μας της οποίας είμαστε fun, και όχι όλο το Group. Είτε αυτό αρέσει, είτε δεν αρέσει.
Καλώς η κακώς, το μέλλον είναι αβέβαιο. Κανείς μας δεν ξέρει αν θα πέσουν οι μισθοί, πόσες
επιχειρήσεις θα κλείσουν, πόσοι θα χάσουν την δουλειά τους. Εκτιμούμε χωρίς να είμαστε οικονομολόγοι ότι αυτά θα φανούν από τον Σεπτέμβριο. Ήδη έχει γίνει τεράστια οικονομική ζημιά. Οπότε σίγουρα δεν περιμέναμε για start up τέτοιες τσιγκουνιές. Γιατί πολύ απλά ακόμα και 3 μήνες μετά το πέρας της εργοστασιακής εγγύησης, στα πλαίσια καλής θελήσεως του εργοστασίου περνάει εγγύηση, αυτό γίνεται εδώ και χρόνια οπότε μάλλον θα περημέναμε κανα 6μηνο παράταση τουλάχιστον. Είναι άσχημο να κάνεις το ίδιο με τους απέναντι όταν δεν έχεις όπλα...Είναι άσχημο να έρχεσαι δεύτερος και καταϊδρωμένος, όταν ο απένταντι σε έχει καπελώσει και το κάνεις με το ζόρι μόνο και μόνο γιατί τα troll πάνε σύννεφο...! Start up πρέπει να κάνουν και τα συνεργεία, και ειδικά με αρκετό κόσμο να βρίσκεται σε αναμπουμπούλα με την εργασία του, σίγουρα δεν κρατάς αυτές τις τιμές. (165 ευρώ για λάδια το Kodiaq ;;; γελάνε και τα τσιμέντα !!! )
Start up στις πωλήσεις με το ηλεκτρικό Citigo IV στα 22.300 χωρίς πινακίδες, χωρίς το 500αρικο του μεταλλικού χρώματος, και 265 χιλιόμετρα αυτονομίας δεν το λες και value for money...Γιατί όπως και να το κάνουμε στην χώρα μας οι υποδομές είναι δεκαετίες πίσω. Όσον αφορά την επιδότηση - απόσυρση που ακούγεται, αυτό θα ισχύει για περιορισμένο αριθμό οχημάτων. Μόνο για 1500 οχήματα το 2020, δεν είμαστε σίγουροι για τον αριθμό.
Πιστεύουμε ότι το πιο φθηνό αυτοκίνητο της μάρκας, η πιο φθήνια, ένα τιμόνι, 4 τάσια, 4 χερούλια κι ένα τιμόνι να ξεκινάει από 11.900 χωρίς πινακίδες και το 500αρικο του μεταλλικού χρώματος δεν είναι ανταγωνιστικό. Δεν είναι το σλόγκαν του brand Value for money. Είναι και το άλλο το σλόγκαν μωρέ..."σε καινούργιο αμάξι τι έκπτωση να γίνει, νέο μοντέλο είναι".
Μπορεί στην χώρα μας, μια φορά κι εναν καιρό να πουλήθηκε όχημα 57.000 ευρώ, αλλά δεν είναι κάθε μέρα του αη Γιαννιού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Octavia RS 2018-2020. Πόσες έχετε δει στο δρόμο από ιδώτες ; Μην τις μπεδεύουμε με τις leasing...
Οπότε μάλλον άστοχη και άκυρη για την εποχή μας ήταν η ανακοίνωση για την είσοδο στην αγορά του πιο ακριβού μοντέλου RS που κοστίζει 52.900 στην χώρα μας. Υπήρχε φίλος μας που ήθελε να το πάρει μετρητά πριν 1 χρόνο περίπου, αλλά όπως είπαμε καλό θα ήταν να ερχόταν όταν πρωτοβγήκε, και όχι τώρα που ήδη ετοιμάζεται το facelift μοντέλο. Κι εδώ που τα λέμε αν έχεις 50 χιλιάρικα...πια μάρκα θα κοιτάξεις και πια δεν θα κοιτάξεις ;;;
Οπότε ο καθένας μας ας κάτσει να σκεφτεί γιατί έχει ανέβει η αγορά μεταχειρισμένου οχήματος ;;;;
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου