G-TEC ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΕΣ CNG (ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)
Καλώς η κακώς τα οχήματα που καίνε φυσικό αέριο είναι πέρα για πέρα οικονομικά και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι αυτό. Το VW Group χρησιμοποιεί τους 1.0, 1.4 και 1.5 CNG. Θα πρέπει όλοι να ξέρετε πως οι κινητήρες αυτοί δεν καίνε ταυτόχρονα βενζίνη και φυσικό αέριο αλλά καίνε φυσικό αέριο και όταν αυτό τελειώσει, τότε αυτόματα γυρνάει σε βενζίνη. Σεφτέ στα προβλήματα έιχαν κάνει μοντέλα της VW, με αρκετά να έχουν πρόβλημα στο καπάκι (κυλινδροκεφαλή). Τελευταία δυστυχώς
πολλές αναφορές και καταγγελίες έχουμε και για Skoda, κυρίως ταξί, με τους ιδιοκτήτες τους να έχουν αγανακτήσει μιας και η βλάβη κοστίζει από 2.200 ευρώ έως 3.500 ευρώ για όσους δεν είναι στην εγγύηση.
Το πρόβλημα που παρουσιάζουν είναι αστάθεια στο ρελαντί, και εν κινήση το αυτοκίνητο γυρνάει από φυσικό αέριο σε βενζίνη χωρίς να έχει τελειώσει το φυσικό αέριο, όποτε θέλει δηλαδή. Στο διαγνωστικό βγάζουν σφάλμα στον 3ο και 4ο κύλινδρο συνέπεια χαμηλώτερης συμπίεσης. Ωστόσο πρόσφατες αναφορές που λάβαμε, μιλούν για πρόβλημα στις έδρες των βαλβίδων, και δεν μπορεί να γίνει επισκευή της κυλινδροκεφαλής διότι δεν είναι όπως οι έδρες του υγραερίου, και αναγκαστικά πάει καινούργιο καπάκι. Όχημα που άλαξε καπάκι, δεν «συνήλθε» και παρόλο που το καπάκι ήταν καινούργιο, ζημιά είχαν και τα μπεκ. Αν κάποιος είναι στην εγγύηση είναι τυχερός. Αν δεν είναι...έπαιξε κι έχασε καθώς η ζημιά περνάει τα 2200 ευρώ. Επισκευή στο καπάκι ; Ρίσκο γιατί τα καπάκια CNG δεν είμαστε σε θέση αυτή τη στιγμή να γνωρίζουμε αν πέρνουν επισκευή στις έδρες. Απορίας άξιο είναι γιατί δεν έχει βγει κάποια ανάκληση καθώς το πρόβλημα δεν έχει παρουσιαστεί μόνο στα Ελληνικά οχήματα.
Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος φίλος,ενδιαφέρομαι για αγορά καμικ cng
ΑπάντησηΔιαγραφή