ΛΑΔΙΑ...ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ...ΑΠΕΙΛΕΣ...Η ΧΑΛΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΕΡΤΑ ?
Κάποιοι από εσάς θα θυμάστε πριν μήνες που ένα club ολόκληρο έτρεχε άρον άρον να αλλάξει λάδια, γιατί βρέθηκαν πάνω από δέκα αυτοκίνητα με «περίεργα» λάδια, πολύ μαυρισμένα ( τα λάδια είχαν κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα) και στο χέρι δεν κολλάγανε αλλά στεγνώνανε. Φυσικά μιλάμε για κινητήρες : FSI, TSI,TDI EURO 5 & 6, δηλαδή και βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες και όλοι με το ίδιο θέμα, και αρκετά οχήματα με κάτω από 60.000 χιλιόμετρα. Πολλά βίντεο θα βρείτε στις σελίδες μας στο facebook, στις ομάδες μας αλλά και εδώ στο site. Η αλήθεια είναι ότι φιλικό club άλλης μάρκας μας είχε πει διακριτικά, προσέχτε το εν λόγω «συνεργείο» διότι δεν είναι και ότι καλύτερο...υπάρχουν παράπονα. Κακώς δεν δώσαμε βάση.Όλα ξεκίνησαν τυχαία όταν ένα όχημα βρέθηκε με 1,5L λάδια παραπάνω στον κινητήρα και όταν βγήκαν τα λάδια για να αφαιρεθεί η παραπάνω ποσότητα, τα λάδια αυτά δεν ήταν λάδια που είχαν διανύσει 1600 χιλιόμετρα...βασικά δεν έκαναν ούτε για να λαδώσεις μεντεσέ πόρτας που τρίζει. Σε επίσκεψη στο εν λόγω «συνεργείο» ο υπεύθυνος πούλησε τις γνωστές παπάτζες, με κορυφαία ατάκα να αλλαχτούν τα λάδια λίγο πιο νωρίς...τα λάδια μαυρίζουν αμέσως. Φυσικά το όχημα πήγε εκτός...σε άλλο συνεργείο και άλλαξε επί τόπου λάδια (υπάρχουν σχετικά βίντεο - πριν - κατά την αλλαγή - και μετά από 1000 χιλιόμετρα), και φυσικά πήραμε δείγμα για ανάλυση. Το ίδιο έκαναν και άλλα αυτοκίνητα του club και όλοι πάθαμε σοκ. Με πλήρη ντοκουμέντα, πιστοποιήσεις, βίντεο πριν - κατά την αλλαγή - και μετά από 1000 χιλιόμετρα. Ξαναλέμε ότι μιλάμε για αρκετούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, και η άρον άρον αλλαγή στα οχήματα έγινε σε διαφορετικά συνεργεία, και εκτός δικτύου αλλά και σε αντιπροσωπείες. Μετά από 1000 χιλιόμετρα τα οχήματα δεν είχαν κανένα θέμα. Τυχαίο ? Τα ντοκουμέντα μιλάνε από μόνα τους....οχήματα που δεν πήγαιναν εκεί αλλά σε άλλα συνεργεία, ποτέ δεν αντιμετώπισαν τέτοιο θέμα.ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...
Το περίεργο στην όλη ιστορία είναι ότι όταν ξεκινήσαμε να βγάζουμε τα βίντεο στα social media του club, κάποιοι βαλτοί μπήκαν για να αποπροσανατολίσουν...Πως γίνεται όταν με κάποιον δεν είσαι φίλος στο FB, δεν του εμφανίζονται καν οι ειδοποιήσεις σου να μπαίνει στο προφίλ και να σχολιάζει, αυτό είναι για γέλια..Ναι οκ όλοι το καταλάβαμε ποιος έδωσε λινκ, με εντολή μπείτε ! Εκεί καταντήσατε βρε γατάκια ? Που ήσασταν βρε όταν βγήκαν τα βίντεο των αλλαγών και τα οχήματα μετά από 1000 χιλιόμετρα ? Δεν σας έδωσαν λινκ τότε ? Που εξαφανιστήκατε βρε ?Όσοι γνωρίζουν, θα ξέρουν. Όσοι είναι ημιμαθείς καλά θα κάνουν να διαβάσουν αναλυτικά αυτό που θα γράψουμε για να καταλάβουν ότι εμείς εδώ ότι γράφουμε δεν το γράφουμε τυχαία. Στα διάφορα εργαστήρια πετρελαϊκών - λιπαντικών αναλύσεων κανένα μα κανένα εργαστήριο δεν μπορεί να σου πει τι μάρκα είναι το λιπαντικό που έστειλες δείγμα. Μπορούν να σου πουν τι SAE είναι, αν περιέχει νερό, μέταλλα, βαρέα μέταλλα, αν περιέχουν ίχνη καυσίμων κλπ κλπ κλπ. και από εκεί καταλαβαίνουμε πόσο υγιής είναι ο κινητήρας μας ή τι πρόβλημα έχει. Να σου πει πια μάρκα λάδι είναι αυτό μπορεί αυστηρά και μόνο η κατασκευάστρια εταιρεία, γιατί είναι βιομηχανικό μυστικό της κάθε εταιρείας, και τις μήτρες φάσματος χρωμάτων τις έχει μόνο η εταιρεία των λιπαντικών.Κι εμείς πληρώσαμε για συγκεκριμένη μάρκα ! Η ανάλυση γίνεται με χρωματογραφία αέρια ή υγρή HPLC και την μήτρα του φάσματος χρωμάτων για τον εκάστοτε τύπο λαδιού την έχει μόνο η κατασκευάστρια εταιρεία. Αυτά για να ξέρουμε τι λέμε. Στο πρώτο όχημα που βρέθηκε με 1,5 L παραπάνω λάδι, μιλώντας με την εταιρεία των λιπαντικών, για να στείλουμε δείγμα, να δούμε τι μάρκα είνα τα λάδια, τι SAE κλπ, η κατασκευάστρια εταιρεία μας είπε ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνει ανάλυση καθώς τα λάδια αυτά για τον κατασκευαστή είναι κατεστραμμένα γιατί ορίζεται ρητά ότι απαγορεύεται το όχημα να έχει παραπάνω έστω και 100 ml. Με 1,5 L παραπάνω και 1600 χιλιόμετρα που έιχαν διανύσει η σύσταση της εταιρείας ήταν αλλαγή αμέσως τώρα. Σε άλλα δείγματα που πήραμε, σε ειδικά μπουκαλάκια, με διαδικασία που μας είπαν, με όλα τα ντοκουμέντα, αποδείξεις, πιστοποιήσεις service κλπ κλπ, διαπιστώσαμε ότι σε κανένα αυτοκίνητο δεν δόθηκε το περίσσευμα στο μπουκάλι λαδιών ! ναι ναι το περίσσευμα ! Γιατί το μπουκάλι των λιπαντικών εκτός τα όσα γράφει πάνω έχει κάτι που είναι το Α και το Ω. Το LOT δηλαδή τον αριθμό παρτίδας των λιπαντικών που χρησιμοποιήθηκαν ! Οπότε τι έλεγχο θα έκανε η κατασκευάστρια εταιρεία ? Σε τι προϊόν ? πότε φτιάχτηκε? Σε πια χώρα ? Πότε εισήχθη στην Ελλάδα ? κλπ κλπ κλπ πληροφορίες που αφορούν την κατασκευάστρια εταιρεία λιπαντικών. Άρα για 2η φορά πιαστήκαμε κορόιδα...1η όταν μας είπαν ότι από την στιγμή που βγήκε από το συνεργείο, δεν σε ξέρω δε με ξέρεις, 2η που δεν είχαμε LOT...για να προχωρήσουμε...μαγκιά ???ΑΠΕΙΛΕΣ ?
Ας το πάμε λίγο παρακάτω...όταν επικοινωνήσαμε «επάνω» για να ενημερώσουμε ότι εδώ υπάρχει θέμα και πόσο μάλιστα όταν δεν μιλάμε για 1-2 αυτοκίνητα εκεί η επιστήμη σήκωσε τα χέρια ψηλά !""Όλοι οι μηχανικοί της μάρκας διαβεβαίωσαν ότι τα λάδια σε όλους τους κινητήρες μαυρίζουν στο 10λεπτο, και συγκεκριμένα τώρα να τα ρίξεις και να ανοίξεις την τάπα του κάρτερ θα βγουν μαύρα."" Σίγουρα αυτή την παπάτζα δεν την είπαν οι σοβαροί τεχνικοί, ξέρουμε ποιος παπάτζας την είπε, γιατί πολύ απλά την ίδια είχε πει και σε εμάς !!!
(στα social media του club θα βρείτε πολλά βιντεάκια, πριν και μετά )
Τα βίντεο διαψεύδουν πανηγυρικά, αλλά και οι τεχνικοί σύμβουλοι του club που κάτι τέτοια τα έχουν για πρωινό, και μιλάμε και για μηχανολόγους αλλά και για τεχνικούς της μάρκας. Μάλιστα ειπώθηκε το εξής όταν είπαμε ότι θα ζητήσουμε τεχνικές πραγματογνωμοσύνες ""προσέχτε τι γράφετε γιατί θα κινηθούμε νομικά"" Γιατί εμείς τις χημικές αναλύσεις τι τις θέλαμε ? Για να κινηθούμε ανάποδα σε μονόδρομο ? Είναι γνωστό εδώ και 9 χρόνια ότι το club επειδή είναι το επίσημο έχει και νομικούς συμβούλους, και οι συντάκτες τηρούν την δημοσιογραφική δεοντολογία ! Απειλές στο official fan club δεν τόλμησε να κάνει κανείς τόσα χρόνια και μάλιστα σε πολύ σοβαρά θέματα...θα ψαρώναμε νομίζετε ?Για να είμαστε όμως σωστοί έστω στα τρολάκια που δεν τους τα είπαν σωστά, στους βενζινοκινητήρες, τα λάδια μαυρίζουν σταδιακά...όσο πιο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα κάνεις τόσο πιο πολύ μαυρίζουν...σε καμία περίπτωση όμως τα λάδια δεν στεγνώνουν στο χέρι, αντιθέτως πρέπει να κολλάνε και μάλιστα όταν είναι καινούρια.Στους πετρελαιοκινητήρες τα λάδια μαυρίζουν πιο νωρίς καθώς οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν αλλιώς, όμως σε καμία περίπτωση τα λάδια ακόμα κι όταν μαυρίσουν δεν πρέπει να στεγνώνουν στο χέρι όταν είναι καινούργια κιόλας. Η θεωρία που λέει ότι καύσιμο (πετρέλαιο) περνάει από τα ελατήρια της μηχανής στα λάδια, γι αυτό μαυρίζουν δεν υφίσταται στους νέους κινητήρες μετά το 2014 γιατί λογικά έχουν ενημερωθεί τα συνεργεία (τα σοβαρά) Για τους χθεσινούς...στις 9/8/2014 είχαμε αναρτήσει σχετικό άρθρο (διαβάστε το εδώ ). Τα diesel οχήματα του club που βρέθηκαν με αυτά τα λάδια, δεν είχαν ποτέ κανένα θέμα με την αναγέννηση, ούτε με το DPF, και αυτό φαίνεται περίτρανα από το ιστορικό βλαβών που θεωρητικά υπάρχει αρχείο...
Κακώς περιμέναμε να βρούμε το δίκιο μας...η ομερτά καλά κρατεί και απορούμε ακόμα και σήμερα, μετά από τόσους μήνες πως δεν τους έχουν πάρει μερικούς με τα γιαούρτια...Πως μερικοί είναι ακόμα στις θέσεις τους ; Που θα βρει ο πελάτης το δίκιο του ;;;; Γιατί τέτοια συγκάλυψη ;; Εμείς ως επίσημο club, όπως μας διαβεβαίωσαν και οι νομικοί σύμβουλο του club αλλά και αντιπροσωπείες, ο κάθε ιδιοκτήτης έχει το δικαίωμα να πηγαίνει για service ακόμα και όταν είναι στην εγγύηση με τα δικά του λιπαντικά, και ανταλλακτικά, αρκεί να πληρούν τις εργοστασιακές προδιαγραφές. Ειδικά στο θέμα των λαδιών, σας το λέμε και το φωνάζουμε πηγαίντε με τα δικά σας λάδια γιατί όταν γίνει η στραβή σας λένε μετά ότι από την στιγμή που έφυγε από το συνεργείο δεν ξέρουμε τίποτα !!!
Πειτε ονομα συνεργειου ρε παιδια....αν δεν μπορειτε "φωτογραφιστε" το
ΑπάντησηΔιαγραφή