KAROQ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ : ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ...
Πρόσφατα ήρθε στο club μας μία καταγγελία από έναν ιδιοκτήτη Karoq. Φυσικά η καταγγελία είναι επώνυμη και έχουμε τα στοιχεία του ιδιοκτήτη. Πάντα πριν δημοσιεύσουμε, διασταυρώνουμε, το ψάχνουμε, και γενικά όπως ξέρετε τόσα χρόνια στόχος του club δεν είναι δυσφήμιση, αντιθέτως είναι η εύρεση λύσης και να μην ξαναεπαναληφθούν τα ίδια...αλλά όπως βλέπουμε είμαστε πάλι στο ίδιο έργο θεατές. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, θα διαβάσετε αυτούσια την καταγγελία και μετά θα διαβάσετε και τα λάθη και των δύο πλευρών. Ήδη τα πράγματα είναι σε καλό δρόμο από τις πληροφορίες που έχουμε για το συγκεκριμένο θέμα.««Καλησπέρα!!! Έχω αγοράσει ένα Skoda Karoq 1,5 tsi τον 10/2021 και έκτοτε μόνο προβλήματα μου βγάζει και έχω τρελαθεί διότι άκρη ούτε με τα συνεργεία αλλά ούτε και με την εισαγωγική και αποφάσισα να απευθυνθώ σε εσας ώστε να το δημοσιεύσετε. Από τις πρώτες μέρες που απέκτησα το αυτοκίνητο εντόπισα ότι έκοβε δεξιά, το πήγα πίσω στην αντιπροσωπία τους το είπα το κανένα βόλτα πράγματι το διαπιστώσανε και αυτοί και εν τέλη μου δώσανε απάντηση ότι φυσιολογικό (προς τεκμηρίωση έχω βίντεο από Αττική οδό όπου κόβει δεξιά το αμάξι). Μετά από 2,3 ακόμα εξουσιοδοτημένα στην Αθήνα όπου άκρη δεν έβγαζα, κατέληξα σε μία αντιπροσωπία όπου πράγματι μου το φτιάξανε εκεί. Το αμάξι είχε έρθει με λάθος καλιμπραρισμενο τον αισθητήρα γωνίας g85 για αυτό είχε αυτό την συμπεριφορά. Στο μεσοδιάστημα σε επικοινωνία με τους τεχνικούς συμβούλους της Skoda για να βγάλω άκρη αν το έχουν ξανά αντιμετωπίσει κτλ το θέμα για να δώσουν feedback στο συνεργείο με αντιμετώπιζαν λες και είχα αγοράσει αμάξι με 500€ από το Σχιστό, με απάθεια και αγένεια.. Περνάει αυτό όλα καλά λέω.. Μετά τα χιόνια της Ελπίδας και τις βροχές όλο το πάτωμα της δεξιάς πλευράς του αμαξιού λίμνη!!! Επι 10 μέρες έβγαζα νερά. Το πάω ξανά στην αντιπροσωπία, μου λένε στέγνωσε το και φέρτο να το ξαναδούμε. Εν τέλη ξαναπάω στην αντιπροσωπία όπου πράγματι διαπιστώνουν οτι το αμάξι βάζει νερά από την δεξιά μπροστά πλευρά… και είμαστε στο σήμερα όπου το αμάξι είναι 17 μέρες εντός του συνεργείου.. δεν μπορούν να εντοπίσουν από που παίρνει νερό… Εγώ με δυο παιδιά 6 μηνών και 3 χρόνων να τους παρακαλώ Skoda κτλ να μου δώσουν ένα αμάξι εξυπηρέτησης. Επίσης όταν πήρα να κάνω παράπονα στην Skoda ότι τι πράγματα είναι αυτά αμάξι με λιγότερο από 3000 km να κάνει αυτό με αποφεύγαν μου μιλούσαν απαξιωτικά και μου είπαν αν θέλω να κινηθώ νομικά!!!!!
Επίσης έχω στείλει mail στην μητρική Skoda από την αρχή η οποία απαντάει μεν αλλά ότι υπεύθυνη για την Ελλάδα είναι η kosmocar και να απευθυνθώ σε αυτούς!!!
Ακόμα σας στέλνω φωτογραφίες από το ξήλωμενο αμάξι μου!!! Άραγε θα κουμπώσουν όλα σωστά ξανά ποσό θα απόμειώσουν την αξία όλη αυτή η διαδικασία»»
Η γνώμη του Club....
Είναι απαράδεκτο και τραγικό να μην μπορεί να διαγνώσει το εξουσιοδοτημένο τον λάθος καλιμπραρισμενο αισθητήρα γωνίας g85. Έπρεπε ο ιδιοκτήτης να πάει σε 2-3 συνεργεία για να βγάλειάκρη ? Αυτό το ODIS διακοσμητικό είναι ? Τo Εlsa Pro ? Άντε και δεν ξέρατε, το οδηγήσατε, δεν είδε κανείς ότι το αμάξι τραβάει δεξιά ? Δεν είναι ένα πρόβλημα ηλεκτρικό ή μηχανικό που θέλει ψάξιμο. Είναι τιμόνι, και μέσα στο αμάξι μπαίνουν άνθρωποι και είναι θέμα ασφάλειας. Δεν χωράει κουβέντα σ΄ αυτό. Τόσα χρόνια που φωνάζουμε, η απάντηση είναι ότι, ναι εντάξει, είναι θέμα διάγνωσης, εκεί πρέπει να λυθούν κάποια προβλήματα και εκεί θα εστιάσουμε και τρίχες κατσαρές. Κάποιος επιτέλους πρέπει να τραβήξει αυτιά...τόσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Αλίμονο μας δηλαδή αν βγάλει βλάβη κανα Enyaq !!! Eκει το πάμε κατευθείαν στο λιμάνι και λύνουμε χειρόφρενο ? Μάλλον....Ακόμα και τώρα στην άλλη βλάβη, δεχόμαστε και είναι απόλυτα λογικό να θέλει ψάξιμο με ησυχία. Είμαστε περίεργοι να μάθουμε όμως αν έφυγε DIS ή αν υπήρξε επικοινωνία με το τμήμα αμαξωμάτων του εργοστασίου...Από την άλλη πλευρά τώρα, την δικιά μας, των ιδιοκτητών...εντάξει κάπου κι εμείς ώρες ώρες πάνω στην πίκρα μας, στο ξενέρωμα μας, ξεφεύγουμε. Φυσικά και η αντιπροσωπία ξέρει πως θα βγάλει-βάλει τα πλαστικά. Από το μαστρομήτσο καλύτερα θα το μοντάρει. Αν δεν το λύσουν, δεν θα μπορέσουν να βρουν από που μπαίνουν τα νερά. Αξία δεν χάνει από την στιγμή που είναι ατρακάριστο. Θα ξαναπούμε για πολλοστή φορά, τα Βρετανικά οχήματα έχουν άλλες προδιαγραφές από τα Ελληνικά ! Μέχρι και διαφορετικές καμπάνιες, πόσο μαλιστα στο αμάξωμα. H μητρική Skoda γι αυτό έχει σε κάθε χώρα τις εισαγωγικές που είναι και υπεύθυνες για το δίκτυο κλπ. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα οχήματα, αλλά για όλα τα πράγματα, εργαλεία, ηλεκτρονικά κλπ κλπ. Τόσο εμείς τα μέλη του club όσο και άλλοι ιδιοκτήτες που είχαν προβλήματα και μίλησαν με την εισαγωγική και την τωρινή αλλά και με την προηγούμενη, ουδέποτε, μα ουδέποτε δεν μίλησε κανείς απαξιωτικά για τα οχήματα Skoda, ούτε φυσικά προτρέπουν κανέναν ιδιοκτήτη να κινηθεί νομικά, γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις χαμένος βγαίνει ο ιδιοκτήτης, και το λέμε αυτό γιατί σε αρκετές περιπτώσεις (κάντε αναζήτηση στο site) λύθηκαν προβλήματα πολύ πιο σοβαρά, και υπήρξαν και περιπτώσεις που η ίδια η εισαγωγική ανέλαβε το κόστος μόνο και μόνο για τον πελάτη. Να τα λέμε και αυτά. Στην προκειμένη περίπτωση, και νομικά δεν θα βγει τίποτα. Το αμάξι έχει εγγύηση ; Ναι...φτιάχτηκε ? (άλλο που έκανε εκδρομή σε 2-3 συνεργεία) Ναι. Παρουσίασε άλλο πρόβλημα με νερά. Δεν αρνήθηκε κανείς την επισκευή του, ούτε άρνηση κάλυψης εγγύησης. Οπότε ? Αν είχε ένα πρόβλημα που δεν μπορούσαν να το επισκευάσουν και είχε πάει ο ιδιοκτήτης 40 φορές στο συνεργείο, τότε ναι...
Παιδιά, τα λέμε αυτά για να καταλάβουμε λίγο και από την πλευρά μας σαν πελάτες και ιδιοκτήτες τι ζητάμε.
Ήδη πληροφορηθήκαμε πως βρέθηκε όχημα αντικατάστασης, κι εδώ πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι η κάθε αντιπροσωπία δεν έχει τρελό στόλο οχημάτων αντικατάστασης...ειδικά οι επισκευές φανοποιίας είναι χρονοβόρες κι εκεί υπάρχουν καθυστερήσεις στα οχήματα που είναι να επιστρέψουν. Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί...Θέλει το χρόνο του γιατί το νερό είναι ύπουλη ζημιά...
Ναι οκ η αντιπροσωπεία θα πρέπει να αναλάβει την επισκευή του. Αλλά δεν πρέπει όταν υπάρχει τέτοιο θέμα ασφάλειας της οδηγικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και από την στιγμή που έχεις αγοράσει το αυτοκίνητο για να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο, για να πηγαίνεις εσύ στην δουλειά σου και ίσως να παίρνεις και την σύζυγο σου μαζί για να την αφήσεις σε άλλη περιοχή όπου δουλεύει, και το έχεις για να πας να δεις τους γονείς σου που περιμένουν και αυτοί να δουν τα εγγόνια τους και τόσα άλλα που κάνεις με το αυτοκίνητο, δεν πρέπει να σου δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης ώστε και 2 εβδομάδες να μείνει μέσα στο συνεργείο, εσύ θα μπορείς να κάνεις τις δουλειές σου????
ΑπάντησηΔιαγραφή