ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ TOY GROUP VAG - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ - ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ
Η πιάτσα των αυτοκινήτων έχει γίνει πολύ πονηρή. Θεωρούμε χρέος μας να δώσουμε τις συμβουλές μας εξειδικευμένα για μεταχειρισμένα οχήματα του Group Vag, γιατί τον τελευταιο καιρό ακούγονται πολλά από υποψήφιους αγοραστές που έπεσαν θύματα απάτης. Επίσης υπάρχει τεράστιο θέμα με τα χιλιόμετρα, οπότε ελπίζουμε να βοηθήσουμε έστω και λίγο τους υποψήφιους αγοραστές. Μπορεί να την χαλάσουμε σε κάποιους αλλά, έτσι είναι αυτά.Μεταχειρισμένα εισαγωγής Group Vag : Skoda, Audi, Seat, VW
Ξεκαθαριζουμε ότι δεν αναφερόμαστε σε ΤΑΞΙ αλλά μόνο σε ΙΧ.
Δύσκολοι καιροί για καινούργιο, οπότε η ζήτηση και η ανοχή έχει αυξήσει τις εισαγωγές μεταχειρισμένων. Ναι αλλά στα μεταχειρισμένα δεν ξέρουμε τι έχουν κάνει στην χώρα που ήταν. Τα χιλιόμετρα αναγράφονται στο ελληνικό τελωνείο κατά την είσοδο στην χώρα μας. Χαρτιά «ΚΤΕΟ» της χώρας που ήταν το όχημα δεν έχουμε δει ως τώρα ως υποψήφιοι αγοραστές αλλά όπου ρωτήσαμε για εγγύηση χιλιομέτρων μας είπαν γράφονται κατά την είσοδο στο Ελληνικό τελωνείο. Βιβλίο service δεν είδαμε....μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις που τα οχήματα ήταν έως 5 ετών και προορίζονταν και για ΤΑΞΙ.
Σε καμία, μα σε καμία περίπτωση μην δώσετε προκαταβολή/λεφτά για εκτελωνισμό κλπ χαρτιά. Στο παρελθόν αναφέρθηκαν στις αρχές, κι έμπλεξαν οι ιδιοκτήτες, ότι τα οχήματα τους είχαν εκκρεμότητες με το τελωνείο και έμπλεξαν σε δικαστικές περιπέτειες. Καλό θα είναι να ρωτήσετε κάποιον εκτελωνιστή που ξέρει 100%, και όχι κάποιον που ίσως ξέρει....αν αποφασίσετε να πάρετε αυτοκίνητο εισαγωγής. Οι σωστοί επαγγελματίες τα εκτελωνίζουν στο όνομα της επιχείρησης τους, βγάζουν πινακίδες, ΚΤΕΟ, και όλα τα νόμιμα έγγραφα για να κυκλοφορεί στην χώρα μας, και μετά γίνεται η μεταβίβαση στον αγοραστή. Πάντα να ζητάτε τα χαρτιά, και το χαρτί εκτελωνισμού και τα χαρτιά του ΚΤΕΟ της χώρας που ήταν.
Μεταχειρισμένα και πως βλέπουμε τα χιλιόμετρα - ισχύει και για Ελληνικά και για εισαγωγής και που τα ελέγχουμε
Τα οχήματα του Group Vag μετά το 2014 έχουν όλα ηλεκτρονικό βιβλίο service, δηλαδή ενημερώνεται απ ευθείας από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, on line με το εργοστάσιο και φαίνεται η αντιστοιχία των χιλιομέτρων. Τα προηγούμενα του 2014, έχουν το κλασσικό χειρόγραφο...Στα ελληνικά μεταχειρισμένα δείτε το χαρτί του ΚΤΕΟ. Κάτω στην κεντρική σελίδα γράφει από το 2010 και μετά τα χιλιόμετρα ανα 2ετία που περνάει ΚΤΕΟ, οπότε δείτε αν υπάρχει αντιστοιχία με το καντράν. Μοντέλα του Group Vag μέχρι το 2008-2009 είναι δύσκολο να βρουν από το διαγνωστικό αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα. Μετά το 2009 αν είναι γάτος ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, μπορεί να το βρει. Το πως δεν το λέμε για ευνόητους λόγους. Αν το όχημα έχει κάνει τα service σε εξουσιοδοτημένο είμαστε τυχεροί γιατί φαίνεται στο σύστημα του εργοστασίου. Αν έχει κάνει έξω τα service, λίγο πολύ σε κάθε πόλη τα εξιδεικευμένα συνεργεία ξέρουμε από φίλους, από γνωστούς τι ρόλο βαράνε, οπότε ρωτήστε που το έφτιαχνε, δείτε το βιβλίο service και ρωτήστε. Αν είναι εισαγωγής και δεν το πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο, τότε το ρίσκο είναι μεγάλο και για τις εργασίες αλλά και για τα χιλιόμετρα που γράφει.Συμβουλές του στυλ, δείτε αν το αμάξι λέει λίγα χιλιόμετρα και είναι φθαρμένο το τιμόνι και ο λεβιές, κάτι δεν πάει καλά, ή αν είναι φαγωμένες οι δισκόπλακες, ή αν είναι λιωμένο το πετάλ του συμπλέκτη, δεν τις συνιστούμε και δεν τις λέμε διότι είναι το πρώτο πράγμα που διορθώνουν όσοι γυρίζουν χιλιόμετρα για να μην κάνει κρα...
Που και πως ελέγχουμε το μεταχειρισμένο όχημα
Συνιστούμε κι επιμένουμε ο έλεγχος να γίνει σε αντιπροσωπεία και ειδικά αν είναι κάθετη μονάδα. Δεν πειράζει να δώσουμε και 50 ευρώ, δεν λέει κάτι. Ο έλεγχος γίνεται από μηχανικό, ηλεκτρολόγο και φανοποιό. Εκτός αυτού συνδέεται on line με το εργοστάσιο και βλέπει το πλήρες ιστορικό, το DPF και πολλά άλλα. Μην ξεχνάμε πως το κάθε μοντέλο και ο κάθε κινητήρας έχουν τα τρωτά τους σημεία και η αντιπροσωπεία ξέρει που θα εστιάσει και ξέρουν και τα χούγια του κάθε μοντέλου, χώρια ότι θα σας δώσουν χαρτί με τον έλεγχο που έκαναν και θα ξέρετε επ ακριβώς τι έχει και δεν έχει. Το λέμε αυτό διότι πρόσφατα βρεθήκαμε σε γνωστή αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι για έλεγχο μεταχειρισμένου του Group Vag και ο έλεγχος διήρκεσε 1 ώρα, και κυριολεκτικά το όχημα χτενίστηκε, και πιστέψτε μας έξω συνεργεία δεν θα έκαναν τόσο εξιδεικευμένο έλεγχο, και τέτοια ενημέρωση.
Μεγάλη προσοχή στους εμπόρους ή σε αυτούς που το παίζουν έμποροι...Να προτιμάτε εμπόρους που έχουν ιστορία και χρόνια στην αγορά, αλλά και ο σημαντικότερο, να δίνουν γραπτή εγγύηση για την μηχανική κατάσταση του οχήματος, γραπτή εγγύηση χιλιομέτρων, και γραπτή εγγύηση ατρακάριστου σασί.Ελπίζουμε να βοηθήσαμε έστω και λίγο τους υποψήφιους αγοραστές
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου