ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ SKODA ΓΙΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΚΑΤΑ
Έχουν αρχίσει να αποστέλλονται στους ιδιοκτήτες Skoda επιστολές ή email για την ανάκληση αερόσακου οδηγού της TAKATA.
Συγκεκριμένα η εταιρεία ŠKODA AUTO ενημερώθηκε από την εταιρεία TAKATA ότι σε οχήματα μιας συγκεκριμένης περιόδου παραγωγής υπάρχει κίνδυνος ζημιάς του καλύμματος της γεννήτριας αερίου σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου οδηγού. Ως συνέπεια μεταλλικά θραύσματα ενδέχεται να αποσπαστούν από το κάλυμμα και να προξενήσουν τραυματισμούς στους επιβαίνοντες.
Για λόγους ασφαλείας είναι απαραίτητη η αντικατάσταση του αερόσακου οδηγού στο όχημα σας.
Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Škoda για να κλείσετε ραντεβού. Μπορείτε να αναζητήσετε Εξουσιοδοτημένους Εμπόρους και Συνεργάτες Service στην ιστοσελίδα www.Skoda.gr. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε το ραντεβού OnLine μέσω της ιστοσελίδας https://myservicenow-skoda.kosmocar.gr/home. Το μέτρο αυτό διαρκεί περίπου μισή ώρα και είναι ασφαλώς χωρίς χρέωση για εσάς.
Ελπίζουμε στην κατανόηση και στην υποστήριξη σας κατά τη διεκπεραίωση αυτού του προληπτικού μέτρου και θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία, η οποία θα προκύψει ενδεχομένως, λόγω αυτής της μη προγραμματισμένης επίσκεψης στο συνεργείο.
H Εξυπηρέτηση Πελατών Škoda (τηλ.210-9981081, e-mail:customercare@kosmocar.gr) είναι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία καθώς επίσης και προκειμένου να μας ενημερώσετε για την περίπτωση που δεν είσαστε πλέον κάτοχος του αυτοκινήτου.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου