ΓΙΑΤΙ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΜΑΝΤΕΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ VAG DIESEL 1.4, 1.6, 2.0 TDI EA288 KAI 1.4 - 1.5 CNG
Λίγο, πολύ όλοι ξέρουμε για τους ιμάντες χρονισμού...Αν κοπεί ο ιμάντας, χαιρετίσματα ! Ωστόσο τελευταία έχει γίνει θέμα για τους πετρελαιοκινητήρες, ότι αρκετά after market σετ, βγάζουν αστοχίες και οι κινητήρες καρφώνουν. Ειδικά στα φυσικά αέρια εκτός από την ζημιά στο καπάκι, και λύσιμο κινητήρα, μία λάθος τοποθέτηση ή αστοχία του ανταλλακτικού μπορεί να χαλάσει το μοτέρ του μεταβλητού χρονισμού και το αμάξι συνεχώς να ξεχρονίζεται.
Προσοχή : Για την τρόμπα νερού των VAG θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο, γιατί εκεί γίνεται ο γάμος του Κουτρούλη.
Γιατί γίνεται αυτό ? Γιατί οι οίκοι after market κάνουν σεμινάρια ή λένε να ακολουθηθούν πιστά οι προσδιαγραφές (τοποθέτησης ) του κατασκευαστή ? Ας δούμε λίγο τεχνικά...
Προβλήµατα
– Θόρυβοι από το σύστηµα µετάδοσης κίνησης του οδοντωτού ιµάντα.
– Ο οδοντωτός ιµάντας µετατοπίστηκε/ κόπηκε, η γλωττίδα του αναστολέα κόπηκε από το σώµα της τροχαλίας τάνυσης (εικ. A).
– Η ράχη του ιµάντα (εικ. B) καθώς και οι κυλινδρικές επενδύσεις των τροχαλιών παρουσιάζουν µια καταπονηµένη επιφάνεια.
– Τα ρουλεµάν είναι ελαττωµατικά/µπλοκαρισµένα.
Αιτία
– Κατά τη διαδικασία τάνυσης του συστήµατος µετάδοσης κίνησης οδοντωτού ιµάντα, δεν είναι σηµαντική µόνο η αποσύνδεση των αξόνων. Επιπρόσθετα θα πρέπει να λυθεί το γρανάζι εκκεντροφόρου και το γρανάζι αντλίας υψηλής πίεσης (εικ. Α και Γ). Ακόµα, θα πρέπει να δοθεί προσοχή στη σωστή τοποθέτηση του γραναζιού αντλίας υψηλής πίεσης (εικ. Δ). Εάν δεν δοθεί προσοχή σ’ αυτό, η τάση του ιµάντα δεν θα κατανεµηθεί σε ολόκληρο το σύστηµα µετάδοσης κίνησης ιµάντα.
– Παρουσιάζονται ανεπίτρεπτες ταλαντώσεις τροχαλίας τάνυσης και τάσεις στο σύστηµα µετάδοσης κίνησης του ιµάντα. Ως αποτέλεσµα, το σύστηµα κίνησης του ιµάντα θερµαίνεται υπερβολικά και αρχίζει να κάνει θόρυβο. – – Προκαλείται θραύση της γλωττίδας του αναστολέα λόγω της επαναλαµβανόµενης επαφής του αναστολέα. (εικ. A).
Λύση
Εκτελέστε τη διαδικασία σύσφιξης/συναρµολόγηση σύµφωνα µε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήµατος.
πηγή: www.continental-engineparts.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου